Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fullt Operativ Nettbutikk Kommer på Auksjon!

Nettbutikken www.Hokus.no kommer på auksjon fredag 8/2-2019. (med en minstepris på 20.000,- som inkluderer varelager, domene, facebook og youtube konto). Har 1 italiensk seriøs leverandør, kan utvides med andre leverandører. Hokus åpnet i fjor sommer, treg start da det ble flytting privat+++. Har egentlig ikke gjort noe annonsering enn ca.400-500,- på facebook. September, oktober og november 2018 lå omsetningen mellom ca.3.500 - 5500, desember 0,- gjorde ingen MF overhodet :/ Januar 2019 700,- februar så langt 1100,- fortsatt uten markedsføring. 2 norske heltids tryllekunstnere har handlet av Hokus og er blitt hjertelig godt mottatt i tryllemiljøet. Målgruppen er ikke etablerte tryllekunstnere men mer folk som meg og deg som er nysgjerrige å ønsker å lære seg noe trix for å teste ut om dette er noe for dem. Markedet er der, det må bare legges ned en litt større innsats enn jeg har gjort.
Nb! er bortreist til fredags formiddag så har ikke fått talt opp vare lagret, det vil jeg selvsagt gjøre. Viss du ønsker en peke pinne på utsalgsprisen så stemmer nettbutikkens varelager, i nettbutikken ser man hvor mange av hver som er på lager, men som sagt, fredagen vil jeg fått telt nøyaktig.
Selges grunnet aaalt for mange prosjekter på gang !!! :)
Auksjonen avsluttes mandagskvelden 11/2-2019 klokken 21.00. (5 min. Sniper regel gjelder eventuelt).

Mvh
Per-Aage Sørgaard
post@spræk.no
 
Sist redigert:
Topp