Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Giftekniv.no selges - no strings attached... til lavpris

Living Glad

Brukertittel
Hei,

jeg ønsker å selge Giftekniv.no, nettopp pga jeg har ikke tid til den. Det er et sted med potensiale for de rette vedkommende.

Den står på en dedikert server som jeg betaler litt over 1.600 kroner for i mån hvor kontrakten går ut den 10 jan 2011.

Jeg har lyst å selge stedet samt domener: Giftekniv.no, Dating, personlighetstest, matchingtest, kjærlighet, headhunting - alt for at du skal finne din match., Web-Hotel Danmark - giftekniv.dk er ikke i drift, giftekniv.se - Hosted by One.com Webhosting, giftekniv.com.

Jeg har ikke tid å hjelpe vedkommende som kjøper ved å sette seg inn i ting m.m. Desværre. Så hvis du er interessert i å handle så kjøper du alle domener ovennevnt, serverkontrakten samt alt innehold og kunder på websiden.

Pr i dag har jeg latt stedet være gratis og har ikke innhentet noen betaling.

Litt i overkant av 500 registrerte. Ca. like mange kvinner som menn.

Stedet er på norsk og engelsk.

Det følger med et affiliateprogram som jeg ikke har brukt noe særlig.

Jeg har ikke brukt tid på markedsføring men bare navnet Giftekniv har lokket mange inn.

Her er et lite utklipp av statistikk:

statistikk%20giftekniv.png


Siden inneholder chat, både felleschat og privatchat med video/lyd.

Hvis noen er interessert i å kjøpe siden as is, dvs kjøpe den inkludert serverkontrakt med alt ovennevnt så selger jeg den til en lav pris. Jeg har null mulighet å hjelpe til å videreutvikle og/eller forklare mye om siden. Hvis du er interessert så kjøper du siden som den er uten hjelp fra meg.

Jeg har (takk og lov) plutselig fått så mye å gjøre at det flyter over og derfor er det slik :)

:D
 

Living Glad

Brukertittel
Pris 10.000 kr eks mva.

Pris på siden kr. 10.000 eks mva. Da kan du også flytte siden til din egen server, serverkontrakt opphør. Inkluderer alle domener nevnt ovenfor, alt material og alle rettigheter på programvare. Bare programvaren er verdt 10.000 hvis du skal kjøpe ny.
 
Topp