Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Giftekniv.no vurderes solgt

Living Glad

Brukertittel
Kunne tenkt meg å selge Giftekniv.no, Dating, personlighetstest, matchingtest, kjærlighet, headhunting - alt for at du skal finne din match. - hvis vedkommende kjøper kunne tenkt seg å ta over en serverkontrakt jeg har pga server jeg hoster giftekniv på. Windows server. Koster 1.900 i mån. Har ikke klart å få noen særlige inntekter av siden, men har en del "kunder". Har ikke hatt tid til å ta meg av markedsføring. Har brukt rundt 25.-30.000 kroner i prosjektet men er ikke på leting etter akkurat den prisen og er villig å selge til atskillig billigere pris. Inkluderer affiliate program - innebygget i systemet. Tar gjerne imot tilbud.
 

Living Glad

Brukertittel
nøyaktig 457 - og jeg har så å si ikke markedsført siden.. hmm, altfor lite tid. Jeg har bare hatt gøy ved å designe layout m.m.
 
U

Uregistrert

Guest
Jeg tok betaling for tjenesten i starten - men pga oppbygging av kundemasse gikk da tregt, bestemte jeg meg for å åpne opp siden og ha den fullstendig gratis en stund. Det skjedde ikke før for ca. en måned siden. Dette gjorde jeg kun for å prøve å få litt trafikk og flere kunder. Sidene har online chat, noe som kan bli populært, hvis en klarer å få inn litt trafikk.
 

Anders

Medlem
Har du statistikk over hvor ofte de bruker tjenesten? Hvor mange prosent som kun har logget inn 1 gang, 2 ganger eller fler?

Hvorfor er siden på engelsk?
 

Living Glad

Brukertittel
Det finnes statistikk men den er ikke pr person, uten hvor mange som logger inn den og den dagen osv.

Siden er på engelsk og norsk, pga jeg synes at utenlandske mennesker også skal kunne komme i kontakt med flotte norske mennesker :) - og engelsk er jo rimelig internasjonal
 

picxx

Well-Known Member
Cutt down down the crap----

Hvor mye tjener du i dag på tjenesten og hvor mye tar du for den?
 

Living Glad

Brukertittel
Alle tjenester på siden er gratis

.. det betyr at jeg ikke tjener på tjenestene som tilbys. - Jeg har heller ikke satt inn noen annonser på sidene. Inntjening pr dags dato = 0. Det går an å forandre på - for den som har tid og er kreativ. Stort potensiale for den rette.
 

Alf

Medlem
De serverutgiftene burde du gjøre noe med.

Men uansett, lykke til med salget. Bra navn på siden du har, og hadde gjerne lagt inn bud om jeg ikke hadde vært så fryktelig lei av nett for tide.:)
 

Living Glad

Brukertittel
serverkontrakt og statistikk Giftekniv

Hei,

serverkontrakten går ut 10. jan 2010. Den er på ca. 1600 kroner og ikke 1900 som jeg skrev tidligere.

Statistikk. Jeg har jo hatt Google analytics på sidene hos meg helt fra starten. Jeg skulle i går til å plukke ut den statistikken og fant da ut at google koden jeg brukte ikke passet den jeg hadde definert på google kontoen min. Det betyr at jeg har ikke statistikk men jeg fikset jo på koden i går kveld så fra og med i dag finnes det statistikk a la google analytics. Dumt dette fordi jeg var sikker på at jeg hadde den statistikken på plass. Ikke helt sikker på hva som har skjedd her - men statistikken var borte vekk.. hrmpfhh
 
U

Uregistrert

Guest
medlemmer Giftekniv.no

De aller fleste medlemmene jeg har - har fylt ut komplett informasjon - dvs over 300 spørsmål. Ca halvdelen vil jeg tro.. har lagt inn bilde. I starten var det ingen som la inn bilde, men så har det blitt litt etterhvert at alle legger inn bilde.

De spørsmålen de blir spurt er faktisk bygget på nøye vurdert "undersøkelse" - for å nettopp hjelpe folk veldig seriøst - med å finne drømmepartneren som passer til nettopp den og den personen - ideen bak giftekniv - var å hjelpe folk som var veldig seriøst på leting etter partner - og ikke ute etter en småflørt
 
Topp