Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gir bort varer for 16000,- På facebook konkurranse

Gullak

Medlem
Som topic sier, tenkte bare jeg skulle si fra at jeg har lansert en konkurranse idag.
Der vi gir bort masse varer.

Kansje noen av dere vil vinne noen varer? :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det som er synd med denne konkurransen, er at den bryter Facebook`s regler for konkurranser siden man automatisk er med når man "liker".

Jeg finner dette på nettsiden til firmaet som har levert appen:

De som ikke liker siden deres fra før ser en “fangate” som sier at konkurransen gjelder kun for fans av deres bedrift, men ved å Like siden deres får de også tilgang til konkurransen. For hver gang noen trykker Liker vil deres venner se dette og ditt merkenavn blir profilert. Konkurransen avholdes på en 3-parts server(app), og en fangate krever Likes for å kunne delta, og er ikke et kriterie for å vinne. Derfor er denne ikke i strid med Facebooks konkurranseregler (Promotion Guidelines)

Men når jeg ser på appen, ser det jo definitvt ut som at man er med bare man "liker"?

Her er link til konkurransen for dere andre: https://www.facebook.com/Sengemakerietcom/app_462426567126218?ref=ts
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det som er synd med denne konkurransen, er at den bryter Facebook`s regler for konkurranser siden man automatisk er med når man "liker".

Jeg finner dette på nettsiden til firmaet som har levert appen:



Men når jeg ser på appen, ser det jo definitvt ut som at man er med bare man "liker"?

Her er link til konkurransen for dere andre: https://www.facebook.com/Sengemakerietcom/app_462426567126218?ref=ts

Tror du har oversett feltene man må fylle ut Dag.... Ikke noe som bryter med facebook guidelines her :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jada, så lenge den har "noe" som må fylles ut/sendes inn for å delta er den safe, det kan tilogmed være så enkelt som et felt med mailadresse forhåndsutfylt fra brukerens FB-info, der brukeren bare trenger å klikke "send inn", så skal det være nok.

Derimot - et lite tips om en dum tabbe: når bildet er så stort og feltene som skal fylles ut er så langt nede blir det veldig lett å overse dem. Jeg ville heller ha lagt dem flytende over bakgrunnsbildet, og enten ha laget en plass til dette i bakgrunnsbildet så man ikke gikk over noe viktig info, ELLER - det jeg tror ville ha blitt den beste løsningen - ha gjort det slik at når folk sender inn kommer det først kom opp en boks med bekreftelse på dette, som forsvinner automatisk etter noen få sekunder, så bakgrunnsbildet fikk stå der uforstyrret.
 

Hakasu

Medlem
Personlig synes jeg det er litt sleipt at du krever at vinneren skal betale frakt for varen. Spesielt etter du skrev dette i den andre tråden din:

Pga at hvis vi selger f.eks ei dobbeltseng som veier mye, og er stor, og skal sendes til ei øde øy i nord-norge, så hadde frakten kansje kostet like mye som sengen

Så hvis man vinner kan man risikere å måtte betale like mye for å få premien som man ville måttet betale om man kjøper samme senga i en lokalbutikk?
 

Gullak

Medlem
Kan forstå du føler det som "sleipt" men det jo for å minimere utgiftene så bra som mulig.

Og frakt blir uansett ikke dyrere enn 2000-2500,- nesten uansett hvor i landet den skal.
Så jeg tror ikke vinneren har så mye mot å betale dette hvis de får en seng til 11 500,-
Er ikke akkurat my arbeid vi forventer at de skal gjøre :p

Merker at jeg har fått flere likes, enn deltagere, og det virker som er pga at innfyllingen av e-post og navn er i bunn, som en av dere påpekte. Så det er litt synd.
 
Topp