Gjør du din borgerplikt? (Moralsk reminder)

Nutz

Med lem
Hvor ofte ser du ikke annonser som:
"Jobb Hjemmefra. Meget Lukurativt..bla bla bla"
"SparkSjefen....Bla bla bla.."

Når du for eks. sjekker G-mailen din?

Første tanke som skyter opp til lillehjernen fra ryggmargen er jo, ikke klikk på denne drittannonsen, garantert Pyramide-Carbon-MLM-Søppel!
Men HALLO!! -Det er en betalt annonse, -så da skal man jo klikke! :D

Gjelder jo å tømme reklame-budsjettene til de som vil pushe på deg juks og fanteri..

Ser du en sånn annonse, så klikk som fy, -men bare hvis den er betalt.

Nutz

Med lem
Dersom sånne reklamer ikke dukker opp hos deg, så er det bare å sende deg selv en mail med endel relevante key-words ;)
Gmail vil da servere deg relevant reklame ut i fra innholdet av mailen din.

Sjefen Sparken. -Da kan det hende at Carbonsnuppa Lena Bjorna vil donere en slant til Google. :D

Tonny Kluften

Administrator
Men HALLO!! -Det er en betalt annonse, -så da skal man jo klikke! :D

Gjelder jo å tømme reklame-budsjettene til de som vil pushe på deg juks og fanteri..

Ser du en sånn annonse, så klikk som fy, -men bare hvis den er betalt.

I prinsippet er jeg ikke uenig med deg, Lena Bjorna har etterhvert brukt alle de skitne triksa i boka, ikke dumt om hun må betale litt ekstra.
Men tenk på deg selv. Hvis du tulleklikker mye på andres annonser kan Google stenge adsense eller adwordskontoen din.

Et godt eksempel på at man kommer lengre med å gjøre godt for seg selv enn å gjøre vondt for andre haha.

Nutz

Med lem
Joda, er en "klausul der", mest for at du ikke skal ødelegge for konkurrenter, og ikke klikke å annonser på egne sider for å fylle opp egen pung.. :)

Hva google bør tenke litt mer på, er at man ikke serverer denne søpla så ofte til de som er villige til å klikke på de så fort de dukker opp. :)

-Altså beskytte kunden for altfor mange klikk fra samme klikker som har klikka! :D

Nutz

Med lem
Det er bra.. :(

Jeg har stor moro av å se hva disse folka tilbyr. Hvor flotte disse programmene er. :)

Hos ei annen dame var det en kul påstand.
"Vår gjennomsnittelige årslønn ligger på ca. 1 300 000,- pr år"

"Lillemor" på Pengererfrihet.kåm hadde en inntekt som var laaaaaaagt under det. :D

kongen

kongemedlem
Og stort sett alle disse sidene er for CCP, som ikke er annet enn svindel og svada. Med svindel og svada så mener jeg at de lover noe de ikke kan levere. De lover deg millioninntekter ved bruk av deres "system", noe som selvfølgelig er bare piss.

Da er mitt "system" mye bedre:

Jeg skal nå markedsføre mitt eget system, som i hovedsaklig er en e-bok hvor man forklarer hvordan kvinner kan gjøre hemmelige ting, og ved å gjøre disse hemmelige tingene kun 7 ganger hver dag, 7 dager i uken, så kan man få en månedsinntekt på hele 700.000 kroner. Dette tilsvarer minst 8.400.000 kroner hvert år. Og slik skal markedsføringen være:

TIL ALLE KVINNER: Tjen millioner av kroner på dette nye og avanserte systemet. Dette avanserte systemet som er utviklet av Iam Thapimp kan tjene deg en vanlig årslønn på bare 14 dager. Sikre deg dette hemmelige systemet før det blir offentlig tilgjengelig ved å legge inn din bestilling nå. Systemet, som kalles for "Canoodling Rapid and Advanced Profits", også kjent som CRAP, kan tjene deg millioner av kroner hvert eneste år. Bestill i dag!

Tror dere at det kan bli en bestselger?

Sist redigert:
Topp