Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God regnskapsfører for nettbutikker

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
At det er mulig å være så utakknemlig for at noen svarer deg i tråden du selv opprettet er helt fantastisk...

Å vite at noen andre har en regnskapsfører gir meg absolutt null. De eneste innleggene som ga meg mindre verdi i denne tråden var nok ditt og Spikre sitt.

Contando.no har mye erfaring med Tripletex, og siden eierselskapet selv driver 100% nettbasert virksomhet, er sjansene store for at de også greier jobben på en måte som tilfredsstiller trådstarter. Ta gjerne kontakt: Contando AS ? Autorisert regnskapsførerselskap på nett

Jeg hadde vurdert å ta kontakt med dere, siden jeg har brukt deres andre produkter og vært fornøyd.

Nettbasert virksomhet er en ting, men nettbutikk har ofte en tendens til å være litt mer krevende. Kunne du sjekket om dette er noe dere har erfaringer med? Isåfall er jeg interessert i å vite mer :)
 

hansson

Langveisfarende
@hansson - er det noen sammenkobling med conta faktura der? så man f.ex. får fakturaer automagisk inn i regnskapet?

ah, der fant jeg svaret ja! GULL :D

Det kommer, ja. Men foreløpig er byrået ganske tradisjonelt, mens vi jobber med å utvikle det som trengs for å få til en bedre arbeidsflyt mellom kunder og regnskapsførere. Conta Faktura blir direkte integrert i dette systemet.
 
Topp