Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God tekst på nett

webpiken

Medlem

hansson

Langveisfarende
Jeg slår også et slag for langt... Kikket på denne videopresentasjonen fra Tim Ferris, der han forteller at en av de lengste bloggpostene hans er en av de mest besøkte (leste?). Mot alle odds. Han sier mye av det han ikke trodde ville fungere faktisk har fungert over all forventning. At nettstoff skal være kort er ikke minst en norsk greie, med norske (søppel-)nettmedier i spissen. Både amerikanske og sentraleuropeiske nettmedier publiserer lange lefser som har millioner av lesere. Skal du kjøpe kamera og sjekker de 17-siders testartiklene til dpreview.com vet du at det er grundig og nyttig stoff. Dette er ett av verdens best besøkte kameranettsteder. Langt er den nye ehem kort...akkurat slik svart er den nye hvitt.. eller var det omvendt...:D

Den ene boka du anbefaler er fra 2004, er den fremdeles aktuell?
 

webpiken

Medlem
Nå er det jo ikke sånn at tekst på nett enten skal være kort eller lang. Alt til sin tid, og sitt formål.

Den ene boka du anbefaler er fra 2004, er den fremdeles aktuell?

Ja, det vil jeg si.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Må si at jeg er grunnleggende uenig i at tekst på nett må være kort ass ......

Det var da et meget kort innlegg ;)

Husker jeg rett så limte noen her på forumet en lenk inn engang til en nettside som handlet om å kutte vekk alle ord som ikke var nødvendige. Kan noen huske denne lenken?

eller...
Hva er nettsiden som handler om å kutte vekk unødvendige ord?

Funnet her!
Kuttisme.no - En blogg om internettmarkedsføring, webutvikling og webanalyse
Kul lesing.
 
Sist redigert:
Topp