Kjapp og trygg hosting for Wordpress

God webhost for .no domene

river

Medlem
Jeg er på jakt etter god host som tåler sterk trafikk, laster sidene raskt den må også kunne subscribe for .no domene, noen anbefalinger?

Bruker one.com nå men synes siden min laster litt tregt, har gjort en del endringer med den så den laster raskere, men synes fremdeles d går for tregt.
 

Robert

Mr. 66
Som jeg har skrevet tidligere på forumet anbefaler jeg SolidHost (affliatelink) Sidene laster raskt, ellers er supporten kjempebra på epost. Svar kommer som oftest innen 10min - 1 time. Telefonsupport har jeg prøvd en gang og fikk også svar fort. Alt i alt, godt fornøyd.

Edit: .no domener fungerer selvfølgelig, jeg tar det litt for gitt.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Tonny: angående hostgator, lever de opp til "unlimited" disc space og traffic? eller er det slik som de norske hostene som tilbyr "ubegrenset" ?
 

Neverio

Medlem
Jeg kan annbefale Hostscandic, dem får du bestilt .no domene fra oppe tid og hastighet har ikke vært noe problem enda.
Samt at de skal vist snart lansere eget kontroll panel..
 
U

Uregistrert

Guest
Hostgator spørsmål

Det står at de i hostgator ikke har windows servere, betyr det at jeg (som har windows) ikke kan hostes?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Uregistrert: DU som har windows? windows server fra før av? eller bruker du windows?

Om du har windows server fra før: Nei, du kan ikke hostes der.
Om du bruker windows på pcen din: Ingen problem:p hehe
 

picxx

Well-Known Member
Det står at de i hostgator ikke har windows servere, betyr det at jeg (som har windows) ikke kan hostes?

Det betyr at serverne bruker linux som OS.
Hva du har innstallert på din maskin betyr ingenting :)
 
Topp