Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Goddagen

michaelo

Medlem
Heisann!

Jeg er en '85-modell som for øyeblikket studerer til dataingeniør i Kongsberg, og ved siden jobber som freelance webutvikler og problemløser. :) Bor for tiden i Drammen, men er særping av hjerte.

Før jeg gikk igang med studier så var jeg (av relevante ting) ansatt noen år som ledende utvikler hos Bysiden.no og drev deretter BlaffMedia.no en periode som nå er under avvikling grunnet andre prosjekter.

Jeg brenner personlig for et tilgjengelig web, gode løsninger på uvanlige problemstillinger og for de gode diskusjoner som jeg føler er viktig å drive alt videre. Er også en ivrig hobby-gitarist med store og mange følelser og meninger om musikk.

For spesielt interesserte blogger jeg om situasjoner, teknologier og løsninger relatert til de emnene jeg jobber med og interesserer meg for.

Ha en fortsatt fin dag!
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Velkommen til forumet michaelo :D

Dataingeniør = spillutvikler? Ser ut som et spennende studie :)
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

michaelo

Medlem
Takker for en god velkomst! :)

Helge: Takktakk! Stemmer. Det ser ut til å bli veldig bra så langt - men er kun ferdig med første året, så det er nå utover høsten det vil begynne å ta seg på. Så det blir spennendes :) Nå er det vel så mye simulerings-aspektet som trakk meg, men det går jo mye hånd i hånd.

picxx og Tonny: takker så mye for det. Ser ut til å være mange hyggelige, og dyktige, folk her så jeg har ingen planer om å dra noe sted :)
 
Topp