Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Godt domene, men usikker på hva jeg skal gjøre ut av det?

olemm

Medlem
Har et domene som jeg synes er bra "banedager . no"

Banedager er et begrep som blir mye brukt i motorsykkelverden, og i bilmiljøer hvor det er populært å ta med bilen/motorsykkelen sin på en bane å kjøre der.

Det er utrolig mange forskjellige arrangører av banedager, så jeg ser for meg at man kunne feks satt opp en oversikt over forskjellige banedager og hvem som arrangerer de, samt at man kunne booket banedag via siden min! Og hadde man fått til en avtale med de forskjellige arrangørene, kunne man fått en sum for hver person som booket seg via nettsiden min.

Andre ting som kunne vært interessant er jo å selge inn reklameplass til bedrifter som selger ting som kan være relevant til banedager, feks dekk, utstyr, deler osv osv.

Dette er bare noen tanker jeg har, er det noen som har noen andre ideer hva jeg kan bruke domenet til?
 

kek91

Webutvikler
Hei,

Det syntes jeg hørtes ut som en veldig god idè.
Dette er noe jeg godt kunne tenkt meg å benytte (kjører MC), og det vil spare mye tid for å google baner. Du kan jo for eksempel også kategorisere baner etter hvor de ligger (kommune, fylke etc)

Det største problemet blir vel å kontakte alle arrangørene og få de med på dette.
Du får bruke litt tid på en god presentasjon og sende rundt, jeg tror dette er noe alle kunne tjent på :)

Lykke til!
 
Topp