Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Dance

picxx

Well-Known Member
Noen som har fått noen ny flott PigeonRank da.. :D
 

tulling99

Medlem
Jussbloggen har endelig (og ufortjent) fått PR3. Jeg har 7 blogger som handler om lawsuit-vitser og liknende (lawyerjokes etc.) og disse har alle fått tildelt PR1-3.

Vil dette merkes på trafikken?
 

picxx

Well-Known Member
Er nok som Kenneth sier :)
Selv gikk jeg fra PR4 til 5 på norskeplugins, men fremdeles er alle mine innlegg deindeksert i google. Synes dette er rart jeg...hehe.
 

Kassimaja

Geocacher
Brukbarbok har gått opp til en firer. Fornøyd med den jeg.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ha hele skalaen opp til 4 ;)
Fikk imidlertid PR1 på den norske bloggen min som startet i april - det er jeg fornøyd med!

Minst mulig fokus på PR og slikt - mest mulig fokus på godt innhold så kommer slikt mer eller mindre av seg selv. Tålmodighet er en dyd!
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hvilken side bruker dere når dere sjekker PR?

Alle viser forskjellig, fra 0 til 2 osv..
 

Ståle

Medlem
Ok, jeg kan jo ingenting om dette med PR. Er feks 4 bra?

Skalaen går fra 1 -10. Hvor 10 er best.

PR er på en måte Googles måte å fortelle hvor "viktig" siden din er. Din side blir mer viktig desto flere linker du får fra andre viktige sider.

Veldig kjapt forklart. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg begynner virkelig og lure på hvilken faktorer som faktisk spiller inn når det gjelder PR. Alle sier at dette kun har med linker og gjøre, men selv har jeg oppnådd PR2 på 2 domener med hele 0 innlinker..
 

Ståle

Medlem
Jeg begynner virkelig og lure på hvilken faktorer som faktisk spiller inn når det gjelder PR. Alle sier at dette kun har med linker og gjøre, men selv har jeg oppnådd PR2 på 2 domener med hele 0 innlinker..

Er du helt sikker på at du ikke har innlinker? Hvordan er det mulig for Google å besøke siden din da? Har du submittet den manuelt noen sted?

Hvis det stemmer at domenet du har ikke har eller noen gang har hatt noen linker mot seg er det merkelig ja...
 
Topp