Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Dance

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er du helt sikker på at du ikke har innlinker? Hvordan er det mulig for Google å besøke siden din da? Har du submittet den manuelt noen sted?

Hvis det stemmer at domenet du har ikke har eller noen gang har hatt noen linker mot seg er det merkelig ja...

Joda, begge domenene det er snakk om har 1 link, og det er akkurat denne ene lille linken som gjør at dem har blitt indeksert. Åssen i alle dager jeg kommer opp til pr2 med slikt noe fatter jeg ikke selv... Menmen.. Shittau.. PR er ikke akkurat noe som intresserer meg, og det kommer nok neppe ikke til og intressere meg mye fremover heller :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
PR = Spam?

Gikk nettopp opp fra PR0 til PR2 på bloggen min, og antall spamkommentarer har steget med over 1000%, er snakk om flere hundre spamkommentarer om dagen.


"Akismet has protected your site from 3,007 spam comments already, and there's 1 comment in your spam queue right now."

Slettet nettopp 128 spam kommentarer for et sekund siden, og allerede en ny.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
PR = Spam?

Gikk nettopp opp fra PR0 til PR2 på bloggen min, og antall spamkommentarer har steget med over 1000%, er snakk om flere hundre spamkommentarer om dagen.


"Akismet has protected your site from 3,007 spam comments already, and there's 1 comment in your spam queue right now."

Slettet nettopp 128 spam kommentarer for et sekund siden, og allerede en ny.

Jeg tviler på at disse kommentarene har mye med PR og gjøre.. For ca 4 uker siden fikk jeg enormt med kommentarer på en og samme blogg selv, og dette var da på en ikke mer enn 12 uker gammel blogg. noe som derpå igjen forteller at den hadde PR0 :) Tipper disse kommentarene på bloggen din snart tar en pause, og om en stund kommer det en god del på nytt...
 

Ctech

Medlem
Hi folkens,

Jeg har hatt PR 3, de siste 3 årene på amedisin.no - og jeg har vel rundt 367 inlinker...

Update: har 399 innlinker nå..
 

Nivo

Medlem
Hvor ser dere denne skalaen ov PR? Jeg har bare oversikt over noen søyler jeg.

Btw: Jeg har nettopp sendt inn nettkart nr. 5 til Google. Etter den første innsendelsen er disse søylene som viser pagerank gått "feil" vei. Jeg hadde et håp om at disse ville gå oppover når jeg var så vennlig å lage et nettkart for de. Noen som kan hjelpe meg med en forklaring? :)
 

zapotek

Medlem
Nivo: Du ser ikke pagerank i Webmaster Tools. Flere nettsteder sjekker pageranken på en side, eller du kan bruke Google Toolbar som viser pr på alle sidene automatisk.
 

Nivo

Medlem
Ok. Etter å ha studert litt mer fant jeg noe som var nevnt her tidligere som heter SeoQuake. Den så meget bra ut! :)

zapotek: Jeg ser pagerank i noe Google kaller verktøy for nettredaktører. Det ser ut som følgende:
get_file.php


Det jeg synes er veldig rart er at det som de viste på søylen som heter middels, bare blir mindre og mindre og mer av den blir overført til søylen som heter lav.

Noen som er kjent med dette og kan gi meg en form for forklaring? :)
 

Ivellios

Medlem
Da ser det ut til at PR er oppdatert igjen. Jeg endte med at en gammel blogg som ikke oppdateres lenger, gikk fra 0-3 (av uvisste grunner) og at imadeablog.net er uforandret, og fortsatt står på 3. Litt skuffa med manglende endring på imadeablog.net, men det kan muligens ha med en lengre periode (måned-halvannen) uten nytt innhold.

Noen andre som har fått noen hyggelige overraskelser?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Giktbloggen min gikk fra 0 til 4. Positivt overrasket, siden bloggen er 1-2 mnd gammel og bevæpnet med hele 20 poster. Ellers var det ingen endringer. AGs enkeltsider fikk seg et boost ser jeg. Mange av de er nå på PR 3. Som betyr muligheter for å selge inlinks via TLA blant annet, fordi grensen på slikt er pr3.
 
Topp