Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google med nytt favicon

picxx

Well-Known Member
Vet ikke om dette er noe som er gått meg hus forbi og det bare er jeg som har oppdaget dette nå, men ser at google har skiftet favicon fra deres blå/grønn/røde G bokstav med boks rundt til en blå, gammeldags G som ligner på et åttetall.

Var veldig uvant for meg ihvertfall, og lurte faktisk på om jeg hadde kommet til feil side en stund når siden kun lå som en fane i bakgrunnen.

Tar sikkert ikke lang tid å brande det, men personlig likte jeg det gamle favicon'et bedre. Hva mener du.
 

gano

Medlem
Den er nok ny:) Måtte åpne en annen nettleser for å få den frem. Skjønner ikke helt poenget med det nye faviconet, med mindre de har ny logo og design på gang.
 

semb

Medlem
Den nye er jo mye mer smooth og moderne. Spennende at Google eksperimenterer såpass mye med logoene sine. en ting er at de varierer hvordan selve Google-logoen ser ut, men at kortversjonen også oppdateres er i hvert fall en interessant strategisk beslutning.
 

picxx

Well-Known Member
Det som imponerer er at G`en er så gjenkjennbar selv om den forandres, sier litt om et knallsterkt varemerke.

Sant det :)

'G' og 'M' er nok to bokstaver man ikke bare slår en strek over sånn over natta :D
 
Topp