Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google Pagerank oppdatering

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
I dag har Google PageRank oppdatert seg ser det ut for. Har iallefall det for meg.

Les: søkeord.no: PageRank oppdatert

Hvordan gikk det for dere? Slik gikk det med noen av mine:

juiced.no PR 0 -> PR 5
webforumet.no PR 0 -> PR 4
talentdb.no PR 2 -> PR 4
dreyermedia.no PR 4 -> PR 4
dreyermedia.no/blogg PR 2 -> PR 4
cypherus.net PR 2 -> PR 4

Så da har alle mine sider nådd PR 4 iallefall. Har flere også, men PageRanken er foreløbig uendret der. Hvordan gikk det med dere?
 

sKrud

Meget sliten student
Humm...

Joda har fått økt PR fra 0 til 2 på Spillnett.no

Men har jo ikke akkurat jobbet noe med den..å har ikke byttet noe særlig med linker heller..

Mine utelandske sider har stortsett ikke gått opp eller ned.. Har en side som har gått fra PR 0 til 5.. det er jeg fornøyd med..

-morten
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Søkeord-bloggen min gikk fra null til 4. Har ikke bygget linker.

Ellers har jeg følgende morsomme PageRank:

www.geocaching.no - PR 3
www.geocaching.no/forum/ - PR 3
www.geocaching.no/forum/forum-geocaching-no/ - PR 4
www.geocaching.no/forum/forum-kart-no/ - PR 4

Litt artig at undersidene får høyere PR enn hovedsida.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Bloggen min har klatret fra pagerank 5 til 6 virker det som. Pagerank 6 er ikke så verst, synes jeg. Tar sikte på pagerank 7 neste gang. Samme som VG har tror jeg.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Bloggen min har klatret fra pagerank 5 til 6 virker det som. Pagerank 6 er ikke så verst, synes jeg. Tar sikte på pagerank 7 neste gang. Samme som VG har tror jeg.
Åi. Grattis, peterandrej! I min lille verden tolker jeg PageRank slik:

PR 0 - helt nytt eller helt ukjent nettsted
PR 1-2 - umodent nettsted, gjerne fullt av tekniske feil
PR 3 - nettsted som er nytt eller som ikke oppdateres ofte
PR 4 - nettsted som oppdateres med jamne mellomrom
PR 5 - nettsted innen en bestemt kategori der nettstedet oppdateres med jamne mellomrom
PR 6 - viktig nettsted innen en bestemt kategori, der nettstedet oppdateres ofte
PR 7 - "authority"-nettsted i en kategori, oppdateres daglig
PR 8 - dominerende "authority"-nettsted
PR 9 - 10 - NASA :)
 

sKrud

Meget sliten student
Mapdaddy: Tror nok din tolkning av PR er grei nok...Passer i værtfall fint med Spillnett.no, har ikke hatt noen tid å utvikle siden noe særlig. den har endel feil og er en helt fersk side..Så det passer fint.. Skal komme sterker tilbake til siden ettervært som eksamenstid er over og sommerferien har begynt...;) Til da får jeg bare leve med en dårlig PR 2.. Noe som er litt rart er at Forumet på siden har fått PR 3... Noen som har en god forklaring på dette?
 

Keanu

Geek
Hjemmesiden min (med omtrent ingen inn-links) gikk fra PR1 til PR4, og de sovende domenene mine (.no) gikk fra PR0 til PR2 uten noe spesielt innhold (kun oppdatert gjennom RSS-feeds).
Overraska meg i grunn, siden jeg ikke har gjort noe, og hjemmesiden min har vært PR1 veldig lenge (wordpress-side, med kontinuerlig oppdatering).
Kan det at jeg lenker litt mellom domenene ha noe med saken å gjøre? Virker som en rimelig kraftig økning uten noe spesielt fokus på lenkebygging.
 
Sist redigert:
Topp