Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google update?

sKrud

Meget sliten student
Er det noen andre som har merket _store_ endringer i googles søkeresultater de siste 48 timene?

Har sider som jeg anser som lav kvalitet som har gått opp til topp 3 plasseringer, og topp 3 plasseringer som har gått ned til side 3-4..

Har gått gjennom endel av mine tidligere rangeringer, å dette gjelder de fleste av mine sider (60+ sider)..

Noen som vet hva som skjer?
 

sKrud

Meget sliten student
Ja, så at du hadde smelt rett opp på andreplassen... Virkelig merkelige greier dette her..
Ut fra hva jeg kan se er resultatene som vises nå mindre relevanta enn hva vi kunne se på feks fredag...

Om det kommer kommer tilbake til normalt, så må noe virkelig gjøres! Klarer ikke å finne veldig mye info om andre som opplever dette.. ennå.

*venter i spenning*
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har jo hatt andreplassen en liten stund, men da med en underside. Hovedsiden har ligget et sted på side to.

Men hyggelig at du ser at jeg har andreplassen OG at du mener resultatene nå er mindre relevante enn tidligere. :D

Jeg har sjekket et par andre sider/undersider og de ligger der de lå for noen få dager siden, så jeg er ikke veldig berørt, men når du med 60+ sider ser store forandringer, må det jo være noe som har skjedd.

Det pleier vel å dukke opp info om dette rimelig kjapt hvis det er snakk om en stor update fra Google ala Panda f.eks?
 

zapotek

Medlem
Har fått omtrent den samme søkemotortrafikken jeg "pleier å ha" på alle mine domener i går. Så kan ikke si at det jeg har merket noen forskjell så langt.
 
Topp