Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google vil betale 37 mrd. kroner for Groupon

Tonny Kluften

Administrator
QT Systems International

Åh, nå roter jeg fælt, ja , klart den skal med. Det blir litt mange firmaer å holde styr på etterhvert.
Og nå skal jo Webforumet børsnoteres snart, blir veldig spennende å se om det overgår QT Systems International. Uansett så kan jeg garantere at WF går 1000 gangern i løpet av Januar. Venter opp mot 2 millioner unike pr. dag. Har ansatt 150 moderatorer i forrige uke, men satser på å ta inn 100 til i løpet av Januar.

Alle skal bo og arbeide i WF World i Horten:
Oracle-HeadQuarter.jpg
 

Christian

Medlem
Tjener mer, ja, greit nok. Men hvorfor vil de tjene mer? Det er greit å ha ambisjoner, men ærlig talt, skal de bruke enn 37 milliarder i løpet av livet sitt?

Sannsynligvis, uten at jeg har studert eierstrukturen, fordi Groupon har med seg tunge investorer som skal ha maksimal avkastning på investeringen sin.

I tillegg, et slikt tilbud vil vel aldri være et rent kontantkjøp? Jeg tipper en stor del av det beløpet vil være Google-aksjer, og andre elementer som fryser kapitalen til investorene.

Hadde man kommet med en sjekk på 37 milliarder kroner til et par gründere og sagt "vi vil kjøpe nettsiden deres", så hadde vel enhver gründer solgt unna fort som fy.
 
S

Slettet

Guest
Her har vel Christian veldig rett, det er skjeldent så store summer kommer i cash.
 

Erlend

Medlem
Og nå skal jo Webforumet børsnoteres snart, blir veldig spennende å se om det overgår QT Systems International. Uansett så kan jeg garantere at WF går 1000 gangern i løpet av Januar. Venter opp mot 2 millioner unike pr. dag. Har ansatt 150 moderatorer i forrige uke, men satser på å ta inn 100 til i løpet av Januar.
Alle skal bo og arbeide i WF World

Mulig å få kjøpe aksjer i WF World? :rolleyes:
 

looper

Medlem
Jeg syntes kontorene burde ligge i mellom Åsgårdstrand og Horten, kanskje bare ta å brenne hele fuglesangen!
 

kongen

kongemedlem
Mulig å få kjøpe aksjer i WF World? :rolleyes:

Du kan ikke kjøpe aksjer men jeg kan hjelpe deg inn i systemet. Du kan bruke min link:
www.WFworld.net/?ref=kongen

Det koster bare 197 kroner per måned og hvis du verver 5 andre så tjener du tilbake medlemsavgiften, og alle andre du verver inn i systemet vil gi deg profitt. Tenk deg hvis du verver 500 stykker, det vil gi deg 19970 hver måned helt automatisk. Kom igjen, dette er stort, dette har jeg trua på. Meld deg inn nå!
 
Topp