Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Google

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Heisann dere.
Jeg er litt nysjerrig på om det faktisk er mulig ved hjelp av adsense, og få en link jeg kan plassere på min side.

Det jeg mener er at denne linken skal sende brukeren videre til Google sine sider, slik at jeg deretter får inntekter på at dem søker "via min link" hvis dere skjønner..

Er dette mulig?
 

Ståle

Medlem
Du vil ikke ha mulighet til å tjene penger på at noen søker på google sine domener, men du kan jo benytte søkemotoren fra adsense så har du mulighet til å få inntekter hvis noen benytter den.

Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ok :)
Tusen takk for kjapt svar.
Jeg bruker allerede søkemotoren fra google adsense, men tenkte det hadde vært enda bedre om jeg faktisk hadde hatt en slags slik link som jeg prater om over.

Jeg har nå uansett fått svaret jeg trenger, og syns det var flott med så kjapt svar ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg ble nå forresten litt nysjerrig på denne linken som jeg fant inne under de flotte verktøyene som har kommet her på webforumet.:

Google

Dette er jo ikke google sine sider. Slik jeg forstår det er jo dette webforumet sin "google-link" eller?
Noen som vet hva for en link dette er?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja helt riktig.. hehe :p
Men studer den siden du kommer inn til der litt... Det er noe litt rart med den...
google.png
 
Topp