Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Googlebot kommer ikke inn på nettstedet ditt

DagArne

Medlem
Fikk jeg melding om på gmail her en dag.
Noen som kan hjelpe en nybegynner?

Når jeg går inn på verktøy for nettredaktører så finner jeg denne informasjonen.
Nederst så ligger informasjonen om hva google mener er feil.
Klarer ikke finne ut hva den egentlig ser etter? eller hvordan rette det opp?
WP-Admin siden er på norsk og jeg har aldri lagt inn engelsk der så skjønner ikke hvordan google har funnet en link på engelsk?











1
author/admin/
404
27.04.15
2
author/admin/page/5/
404
04.06.15
3
author/admin/page/3/
404
18.05.15
4
author/admin/page/2/
404
12.05.15
5
author/admin/page/6/
404
28.04.15
6
mobile/
404
13.04.15


Nettadresse:
http://www.glidemiddel.net/author/admin/page/5/
Feilinformasjon
Koblet til fra

Sist gjennomsøkt: 04.06.15
Først oppdaget: 04.06.15
Googlebot kunne ikke gjennomsøke denne nettadressen, fordi den fører til en side som ikke fins. Vanligvis har ikke 404-feil negativ innvirkning på ytelsen til nettstedet ditt i søk, men du kan bruke dem til å forbedre brukeropplevelsen. Finn ut mer
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Google kommer ikke inn på de sidene som er nevt fordi Google er blokkert dit. Det er antageligvis en innstilling som er satt slik i en plugin eller funksjon du har i programmet som driver nettstedet ditt.

Og det er bra, fordi de sidene der kan føre til at Google syns du har flere identiske sider på nettstedet ditt, og det er ikke bra. Så ikke bry deg om dette varselet.

Hvis du får varsler om at enkeltsider, som f.eks. en nyhet eller en artikkel, er blokkert, da bør du ta affære.
 

DagArne

Medlem
ok, takk for svar :) da gjør jeg ingenting med det. La til litt akkurat da eg fikk svaret ditt. Litt rart at Google leter etter sider på engelsk når wp-admin og all tekst er på norsk?
 
Topp