Kjapp og trygg hosting for Wordpress

!!! Gratis artikler til alle !!!

flippflopp

Medlem
Gratis artikler til alle!

Jeg gir nå bort ubegrenset med artikler til alle som vil ha mot to lenker i artikkelen til mine sider. Alle nisjer er av interesse, men om du ikke har snøring på SEO og driver å spammer sidene dine med billige inderlenker så vil jeg ikke ha lenker der!!! :mad: Det er bad neigbourhood og det burde flere begynne å tenke litt på. Norsk SEO er blitt rene ville westen!

...og jeg er ikke ute etter å bli overrasket bakfra av Matt Cutts (eller andre)!

<bilde-snip>
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Gratis er ikke gratis om du skal ha lenker i artiklene.
Vær fair og skriv at du ønsker gratise spots (normalt betaler man 500-1000 for slikt).
 

flippflopp

Medlem
Så du klarer å levere ubegrenset med gratis artikler, men når folk faktisk betalte deg for å skrive artikler for ett år siden, så går du under jorda totalt uten å levere et eneste ord? Seriøs kar ja. :eek:

Jeg ble sint på escrow tjenesten. Uansett fikk du pengene tilbake fra den og jeg beklager og du prøvde å kjøpe gull for gråstein så egentlig synes jeg ikke det var så veldig fælt. :eek:
 

zapotek

Medlem
Det finnes ikke nok villige webmastere i Norge til å dekke min kapasitet. :cool:

Mulig jeg er sær, men å ta imot en gjesteartikkel som er skrevet i hui og hast kun for at vedkommende skal få klemt inn lenkene sine, ser jeg ikke helt poenget med sett fra webstedeiers side.

Med mindre du har 5000 dyktige skribenter ansatt på heltid, så kan da kvaliteten umulig bli bra med denne metoden?
 
Sist redigert:

flippflopp

Medlem
Mulig jeg er sær, men å ta imot en gjesteartikkel som er skrevet i hui og hast kun for at vedkommende skal få klemt inn lenkene sine, ser jeg ikke helt poenget med sett fra webstedeiers side.

Med mindre du har 5000 dyktige skribenter ansatt på heltid, så kan da kvaliteten umulig bli bra med denne metoden?

Nei, det er feil. Men det er ytterst få som takker ja og har sider som ikke er rene doorway sider full av aff innhold. Gidder ikke du å skrive innhold, gidder ikke jeg. Det skal være skikkelige sider. Tonny og andre har gjentatte ganger fått høy kvalitet.
 
Topp