Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis hosting, mot lenker?

Status
Stengt for ytterligere svar.

KristianM

Medlem
Vet ikke om dette er riktig kategori, men regner med en mod flytter den om det er feil...

Jeg ønsker og kunne tilby en liten «hosting-avtale», for de som ønsker det!

Eneste kravet jeg setter, er et par linker tilbake til mine sider.

Du vil få en egen bruker, til og logge inn på kontrollpanelet, hvor du har full tilgang til og administrere ditt domene/hosting.

Nettsider som bruker akstra store ressurser (proxy, streaming, filnedlastning osv.) er ikke ønskelig. Jeg forbeholder meg full rett til og enhver tid ha oversikt over hva som hostes.

Hostingen du får, vil ha følgende spesifikasjoner:
Lagringsplass: 2 GB.
Trafikk: 10 GB/mnd.
Domener: Ubegrenset
Databaser: Ubegrenset
Statistikk: Webalizer / aw-stats. (Passordbeskyttet)
E-postkontoer: Ubegrenset
Spam: Virus/Spamfilter til e-post. (Inngående og utgående, elle bare inngående/utgående)
Backup: Daglig, men unntak kan forekomme.


Serveren er selvsagt satt opp med PHP, MySQL, CGI osv. Ønsker du safemode_off, er heller ikke det noe problem. Den egner seg med andre ord meget godt til hosting av Joomla, Wordpress o.l.

Av annen info kan det nevnes at serveren står i et datasenter sentralisert i oslo, med direkte link mot NIX.


Hvis dette hørtes intressant ut, kan du sende meg en mail; post@kristianmoe.com, eller en PM her på forumet.


Jeg gir ingen «support» på selve kontrollpanelet, men svarer selvsagt på spørsmål som måtte komme.

Kontrollpanelet:
286wdja.jpg
 
Sist redigert:

Keanu

Geek
Jeg kan være interessert. Lurer på om du kan si noe om hvor hosten befinner seg (norge/usa/annet?), og hvordan lenkene til dine sider skal inkluderes (og hvor mange). Vil det bli automatisk integrert slik som en del gratis-domener, eller skal det settes inn manuelt?
 

KristianM

Medlem
"Av annen info kan det nevnes at serveren står i et datasenter sentralisert i oslo, med direkte link mot NIX."

Linkene må du selv integrere, men disse linkene trengs ikke legges inn før om noen uker når de andre sidene er fullt operative.
 

KristianM

Medlem
Fremdeles endel plasser igjen!

Har for øvrig masse ledige ressurser og, så om noen trenger endel lagringsplass eller ekstra trafikk, så er nok ikke det noe problem ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp