Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis lenke fra ik1.no (PR6)

webmoney

Søkemotoroptimist
ik1.no (tilhørte tidligere internettkatalogen.no) har PR6 og har besøk av Googlebot flere ganger om dagen.

Du kan legge inn en eller flere gratis lenker her:
http://ik1.no/

Det eneste jeg ber om, er at du linker tilbake til ik1.no. Jeg stiller ingen krav til din PageRank.
 
Sist redigert:

Mr.Dude

Medlem
nå er det kun ik1.no som har PR6, undersiden der man kan legge inn linker har ingen PR.....

Da kan man også legge inn sine linker gratis ( mot linkbytte, ellers er det noen få dollar pr år ) på Traffic-Plus.com sin linkdirectory. Hovedsiden er PR4, de har en Norsk underkategori med få oppføringer og PR3 Submit Link- World > Norsk så her får du en PR3 link.

De har også en norske nettbutikker kategori med PR1 Submit Link- World > Norsk > Nettbutikker
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Server not found! ??

undersiden der man kan legge inn linker har ingen PR.....

Sider som linkvault er da kanskje å foretrekke, hvor man bytter linker med sider med faktisk PR.??

Personlog er jeg en traffic junkie, så uten trafikk får ingen linker fra mine domener ;)
 

Neteffects

New Member
ik1.no

ik1.no (tilhørte tidligere internettkatalogen.no) har PR6 og har besøk av Googlebot flere ganger om dagen.

Du kan legge inn en eller flere gratis lenker her:
ik1.no

Det eneste jeg ber om, er at du linker tilbake til ik1.no. Jeg stiller ingen krav til din PageRank.

Hvorfor lage en global katalog når det er umulig å håndtere sånne dyr? Er det ikke bedre å lage en norsk en?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg syns også denne siden hadde vært mye bedre og mer ok om den hadde hatt bare linker til norske sider.
Da kan du jo også ta betalt for at annonsører kan få link til sin side på forsiden :)
 
Topp