Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis logo?

PIP

Medlem
Jeg får ikke lenger benyttet meg så mye av min bakgrunn som grafiker og typograf og vurderer derfor å gi bort èn gratis logo hver mnd. Da får jeg lekt meg og vært litt kreativ og holdt noe av kunnskapen ved like.

Hvis dette er av interesse, så kan jo de som ønsker en logo sende meg en PM merket "Gratis logo Juli" også plukker jeg ut den jeg føler jeg kan levere best resultat til. Det kan være både nye og eksisterende prosjekter. Det jeg trenger er litt dine egne tanker om farger, form og uttrykk, også har vi en dialog på det. Logoen blir selvsagt levert som både vektorisert eps og JPG/PNG i ønsket format. Jeg leverer ingen fornøydgaranti, men det kan jo hende du er heldig og får akkurat det du ønsker. :D Den jeg plukker ut til "månedens logo" publiserer jeg her, slik at de som viser interesse har oversikt. Forbeholder meg retten til å bruke alt som blir godkjent av mottaker til evt. referanser en gang i fremtiden.

Fristen for første ønske er 15. juni 2013. Logoen levers senest 31. juli 2013.

Jeg har en veldig enkel, tydlig og ren stil, da det er hele prinsippet bak en logo. Any takers? :)
 

PIP

Medlem
Etter bare to henvendelser så ser jeg at jeg har vært mangelfull i hva som trengs. Trenger også firmanavnet selvsagt, eller selve logoteksten. Kommer ikke så langt uten den. ;)
 

PIP

Medlem
Hvis det er "oppgaver" som jeg umiddelbart har en idè løsning til, så kan det hende at jeg tar den sånn fort fort utenom selve "månedens logo". Første logo ble levert i dag! ;)
 
A

aabbcc

Guest
Første logo ble veldig bra og det går rykter om at mottageren var svært fornøyd!

aabbcc
 
Topp