Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis markedsføring!

agentk

Sjekke og datingcoach www.dating-adventure.com
Hei alle sammen!

Som jeg tidligere har skrevet i min presentasjon har
jeg et firma som heter Dating Adventure.

Vi har sjekkekurs rundt i Norge der vi
lærer gutter og jenter til å bli flinkere med det
motsatte kjønn.

Jeg lurer på om noen har gode tips til billig/gratis markedsføring
av hjemmesiden vår.

Slik det er nå får jeg noen treff av diverse "tags" vi har i artiklene våre.

Setter pris på all respons på denne posten

Hilsen EspenK
 

picxx

Well-Known Member
Hva med å dele ut foldere på det lokale NAV kontoret?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Lokalmarkedsføring er billig og det kan du gjøre selv. Trykk opp visittkort hos vistaprint, og spør om du har lov å legge disse ut hos frisører? Ring og hør med lokalavisen din? Legg lenken på aktuelle facebook-grupper (gjør det på en fin måte slik at det ikke er ren spam)? Gi bort tjenesten til facbook-fanpage-besøkere nr. 100, 200 etc.

Og ja: snakk med nav om de har noen ideer.
 

OldHP

Medlem
hmm

Blogging og dating relaterte annonser passer bra sammen burde man tro, få noen til å skrive innlegg på ulike blogger i kommentarfelt.
 

pleb

Medlem
Stiller med både annonseplass og bloggposter på erotikkguiden.org (billig!). Har en del sidevisninger der daglig.

Ta kontakt for mer info++ i så fall. :]
 
Lag og print opp ett bilde av en mindre attraktiv kar/nerd som står ved siden av tidenes dame. I en snakkeboble over karen står det "Hei. Jeg heter Ståle. Ville bare informere om at du kan bli med meg hjem om du spiller kortene dine riktig"

Under bildet står det: "FORTSETTELSE FØLGER..." i store bokstaver. Samt www.dating-adventure.com/ståle-gets-slapped.

Så er det bare å få en heit venninne til spre rundt i byen/på videregående skoler/der menn ser desperate ut.

...Og så snur du selvfølgelig på det på selve landingssiden og forklarer hvorfor og hvordan enhver chump kan få enhver chica med tipsa dine ;)
 
Sist redigert:

tulling99

Medlem
Lag og print opp ett bilde av en mindre attraktiv kar/nerd som står ved siden av tidenes dame. I en snakkeboble over karen står det "Hei. Jeg heter Ståle. Ville bare informere om at du kan bli med meg hjem om du spiller kortene dine riktig"

Under bildet står det: "FORTSETTELSE FØLGER..." i store bokstaver. Samt www.dating-adventure.com/ståle-gets-slapped.

Så er det bare å få en heit venninne til spre rundt i byen/på videregående skoler/der menn ser desperate ut.

...Og så snur du selvfølgelig på det på selve landingssiden og forklarer hvorfor og hvordan enhver chump kan få enhver chica med tipsa dine ;)

Priceless! :D
 

Dre_C

Medlem
Facebook events er vel glimrende til slike formål. Oppratt en event for hvert sted dere skal ha kurs. Inviter alle dere får tak i og sats på den virale effekten.
 
Topp