Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratis .nu domener med æ/ø/å

cruzader

Medlem
For de som gjerne er interessert i et par .nu domener isphuset.no kjører en kampanje på de nå.
isphuset.no skrev:
Dette er trolig et tilbud du aldri får igjen. I hele januar er det hos ISPHuset gratis å registrere .nu-domener som inneholder norske bokstaver!

Du kan registrere opptil 100 .nu-domener per organisasjon eller person med æ, ä, ø, ö eller å i domenenavnet, og få det første året helt gratis. Fra år to gjelder den normale prisen på 95,- + mva per år per domene.
isphuset support skrev:
nei det er ingen binding du kan la dem løpe ut når de skal fornyes

Har selv funnet meg et 30talls domener, hvem klarer nå 100 uten bare ta random spam? :)
 

Dseller

Medlem
Noen forslag, gidder ikke å registrere de selv.

lånpenger.nu
lekoglær.nu
værmelding.nu
øre.nu
æøå.nu
bæsj.nu
lærer.nu
blilærer.nu
lånehuset.nu
lærd.nu
åker.nu
kål.nu
blikåt.nu :D
kær.nu
jägermeister.nu
ørn.nu
ølblogg.nu
tårn.nu
 

ASRS

Medlem
Bestilte en del .nu-domener, men også noen .no-domener siden det var rimelig det første året. Men det var knotete med betalingen. Selv om jeg bestilte alle samlet, måtte jeg logge meg inn med bankID og betale for hvert domene enkeltvis. Tatt arbeidstiden i betraktning går vinningen opp i spinningen hvis en må gjøre dette hver gang.

Men viktigst: hvor administrerer jeg egentlig domenene? Kan ikke se noe når jeg er logget inn?
 

cruzader

Medlem
Når jeg kjøpte første domenet fikk jeg en epost "Ditt webhotell er klart (uXXXXXXX.isphuset.no)"
Hei,

Her kommer ytterligere informasjon og brukerinformasjon for deres tjenester hos oss.

For administrasjon av deres tjenester:

Kontrollpanel: http://uXXXXXXX.isphuset.no/waff
Brukernavn: u3235756
Passord: XXXXXXXX
Domene: uXXXXXXX.isphuset.no

Passordet brukes for FTP, SSH og e-post. Før deres domene er registrert eller peker til oss så kan du bruke adressen u3235756.isphuset.no for å koble til FTP, SSH og med nettleseren. For å bruke SSH må du selv aktivere dette via kontrollpanelet.
Inne på waff kontrollpanelet har jeg DNS etc
 

Dseller

Medlem
Når jeg kjøpte første domenet fikk jeg en epost "Ditt webhotell er klart (uXXXXXXX.isphuset.no)"

Inne på waff kontrollpanelet har jeg DNS etc


Er inne på det såkalte "webhotellet" men finner fortsatt ikke ut hvordan jeg skrur av fornyelsen på domenene..
 
Topp