Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratiskontrakt.no selges (se vedlagte rapporter)

Stoppet

Banned
Jeg har for mye på gang og av den grunn må jeg tynne ut i rekkene. Jeg selger derfor Gratiskontrakt.no. Jeg jobbet litt med siden (SEO) i høst, men har ikke hatt tid til å gjøre så mye mer etter det. Siden fikk raskt et løft som har vart siden det. Jeg har heller ikke hatt tid til å skrive flere artikler i det siste.

Med litt fokus og skriving av nye artikler så ser jeg ikke noe i veien for at siden har et stort potensiale fremmover. Alle inntekter kommer kun fra Adsense. Jeg kunne nok tjent mye mer på å heller bruke affiliate, men har som sagt ikke hatt tid nok til å utvikle siden videre. Jeg har heller ikke hatt god nok tid til å drive med lenkebygging til siden.

Det følger også med en facebookside med 93 følgere. Twitterside med 338 følgere medfølger også.

Jeg legger ved en del rapporter som viser sidens utvikling og status.

Ved interesse send gjerne bud på PM. For ytterligere opplysninger komenter i tråden slik at alle får nytte av informasjonen.
 

Vedlegg

  • Gratiskontrakt Adsense.jpg
    Gratiskontrakt Adsense.jpg
    72,5 KB · Sett: 38
  • Gratiskontrakt Analytics.jpg
    Gratiskontrakt Analytics.jpg
    255,5 KB · Sett: 33
  • Majestic enkel rapport.jpg
    Majestic enkel rapport.jpg
    167 KB · Sett: 30
  • Semrush Google ranking på søkeord.pdf
    156 KB · Sett: 8
  • Semrush oversikt gratiskontrakt.pdf
    118,6 KB · Sett: 5

Stoppet

Banned
Høystbydende over 30.000,- eks. mva.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hvordan ser du for deg at du kunne tjent mer på siden ved å bruke affiliate?
 

Stoppet

Banned
Hvordan ser du for deg at du kunne tjent mer på siden ved å bruke affiliate?

Har en grei klikkrate og blant annet en god del treff på artikkel om lån. Her blant annet lurt på i forbindelse med dette å ha affiliate om forbrukslån/kredittkort. Har også hatt tanker om direkte reklamering for advokater, og lage egne sider i forbindelse med dette.

Men som sagt, tiden strekker ikke til.
 

T SL

Active Member
Så vidt jeg kan se tjener siden 4000 i året, og har knapt nok vært i drift i ett år. Hva er 30 000 som minstepris basert på?
 

Stoppet

Banned
Så vidt jeg kan se tjener siden 4000 i året, og har knapt nok vært i drift i ett år. Hva er 30 000 som minstepris basert på?

Snitt inntekt siste tiden over 500 i måneden. 6000 i året x 5 er 30000.

Inntekten er på vei oppover og siden begynner å bli litt "etablert".

Mener du den er verdt noe annet så er det fritt for å komme med bud, så vurderer jeg det naturligvis.
 
Topp