Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gratistilbud til veldedige personer/organisasjoner

picxx

Well-Known Member
Vet du om noen, eller driver du selv et veldedig tiltak du synes fortjener større oppmerksomhet? Du kan gratis foreslå en person eller organisasjon hos Nødhjelp - hjelp de som hjelper.

I utgangspunktet er det ikke intressant med større og kjente organisasjoner, men mindre organisasjoner eller privatpersoner som fortjener litt ekstra oppmerksomhet og som ikke får massiv statsstøtte basert på deres medlemsantall.

Foreslå en oppføring her!

Oppføringen er gratis de første 12 mnd.
Etter den tid vil de som er oppført bli kontaktet og forespurt om de kunne tenke seg å betale en mindre sum for å fortsatt stå oppført på siden. Det vil med andre ord aldri bli noen tvungen betalingen eller hissig salg mot de som er oppført.

Alle veldedige formål er like velkomne, enten det er ildsjeler som hjelper folk her i norge eller hjelpen går til utlandet.
Eksempel på hvordan en presentasjonsside vil se ut: KPK Ukraina - Nødhjelp
En oversikt over publiserte sider vil finnes her: Oversikt - Nødhjelp

Vet du om noen som fortjener litt ekstra oppmerksomhet?
Foreslå dem her: Min Sak - Nødhjelp
 

peterandrej

pensjonert moderator
Fint konsept, men jeg synes ikke at DETTE er et område man bør forsøke å tjene penger på. Jeg synes helt seriøst at du bør la oppføringene stå gratis også utover 12 mnd og rett og slett bare ta de kostnadene det medfører.
 

picxx

Well-Known Member
Ja, alle har selvsagt rett til egne meninger :)
 

typisk

Utvikler
Synes du synker bra lavt når du prøver å lure folk til å donere. For ja, det er lett å misforstå denne donerknappen din og det er vel det du er ute etter. Blir som å stjele julegaver fra Frelsesarmeen.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg forutsetter at folk som går inn på siden kan lese.
Er de mot formodning blinde, ja, så kan jeg ikke annet enn å legge meg flat å beklage.
Får prøve å finne en lur løsning for den gruppen lesere.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ja, alle har selvsagt rett til egne meninger :)

Tilbudsteksten din er forøvrig helt tullete. Du vil ha inn mindre pengesterke organisasjoner som fortjener litt oppmerksomhet. Denne oppmerksomheten skal du så SELGE dem?! Hadde de ikke fortjent den likevel da? Og hvor skal de ta penga fra? Gatebarna i Ukraina? Ser du virkelig ikke urimeligheten i denne "tjenesten"?

Dette prosjektet bør du gjøre gratis, som en god gjerning.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Tilby akkurat det du ønsker, picxx, og gi blanke i hva moralistene sier. De kunne jo selv tilby den samme tjenesten og gjøre det helt gratis - dersom de ønsker å utkonkurrere deg på snillisme.
 

picxx

Well-Known Member
Siden er til salgs til høystbydende over 25.000.-
Etter overtakelse gir jeg faktisk blanke i hva som blir gjort med den.
 
Topp