Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Groupon har ikke plass til flere kampanjer?

Martin R

Medlem
Hei dere,

Jeg sendte en e-post til Groupon om en flekkfjerner jeg selger.
Spurte om hva de kunne tilby av kampanje, priser etc.

Jeg fikk følgende svar:
Hei,
Glad du er interessert i Groupon!
Som vi har bare plass til å arbeide med et begrenset antall selskaper bruker vi en nøye utformet plan for å fremme ulike typer bedrifter, produkter, tjenester og priser. Akkurat nå har vi dessverre ingen mulighet til å fortelle våre abonnenter om ditt firma.
Vi har lagret din kontaktinformasjon slik at vi kan høre fra oss til deg for mulig fremtidig samarbeid.
Igjen, takk for din interesse!
Vennlig hilsen,
Martin


Jeg kontaktet LetsDeal, og de var ganske interessert i å lage en deal om min flekkfjerner!

- Er Groupon så ettertraktet at de ikke prioriterer nye kunder?
- Hvorfor var LetsDeal ganske interessert, når ikke Groupon var det?..
 

alterego

Medlem
Det er litt vanskelig for oss å svare på vegne av Groupon og spørsmålet bør derfor rettes til de som kan svare.

Er du kjent med betingelsene disse selskapene tilbyr? Min erfaring er at de krever rundt 50% + mva, før fraktkostnader. Da skal du for det første ha stor avanse som utgangspunkt + oppnå et ganske stort volum før det blir penger av det.

Du kan jo oppdatere oss i tråden her hvordan det går.
 

Marius_J

Social Engineer
Kan ikke svare på deres vegne, men holdt på også gjøre en avtale med lets deal, de ba meg først om også skru opp prisene mine slik at det skulle se mere luksus ut :p
 

BeingTrendy.no

New Member
Vi har også fått lignende svar fra Groupon, men LetsDeal var veldig interessante. Vi kjørte noen kampanjer men tror ikke vi har tjent noe spesielt. F.eks. om et produkt ba de meg om å ha minst 500 eksemplarer på lageret i Norge og selvfølgelig ingen garanti at 500 kom til å bli solgt. Med 40% til dem og 60% til meg kjørte vi kampanjen og de klarte å selge kun 33. Da satt vi igjen med 467 på lageret som var utrolig kjipt og vanskelig for en nystarta nettbutikk.
 

Bjørnar

Gründer
Nå er det vel en måned siden jeg sendte en mail til Groupon, og fortsatt ikke fått svar. Sånn passe stor nettbutikk, men tydeligvis ingen interesse for å i det hele tatt gidde å svare.
 
Topp