Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Guava Media - erfaringer?

Marita

ordleker
Godt å høre, da skal jeg prøve dem ut! :) Kanskje du samtidig har lyst til å forklare meg hva CPA betyr? :) Og er det noen av annonsene deres som har visningssalg?
 

Marita

ordleker
Oi? Kan det stemme da? De har priser på alt fra 2-140, hvor de fleste ligger mellom 30 og 60 kr.. og ser ut som alle annonsørene har CPA.

Så det eneste en besøkende trenger å gjøre er å klikke på en annonse, og klirr-klirr har jeg penger på kontoen? De trenger ikke registrere seg eller gå noe videre? Det høres jo for godt ut til å være sant.
 

Santo

Active Member
Oi? Kan det stemme da? De har priser på alt fra 2-140, hvor de fleste ligger mellom 30 og 60 kr.. og ser ut som alle annonsørene har CPA.

Så det eneste en besøkende trenger å gjøre er å klikke på en annonse, og klirr-klirr har jeg penger på kontoen? De trenger ikke registrere seg eller gå noe videre? Det høres jo for godt ut til å være sant.

Jeg tror muligens informasjonen på linken min ikke stemte... Har fjernet den.

Du får sikkert andre bedre svar her etterhvert, men som jeg skrev betyr ihvertfall CPA Cost Per Action.

Så man må nok registrere seg, kjøpe noe, el.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Guava anbefales på det varmeste. Veldig ryddige og hjelpsomme. Og attpåtil kan du jo reise på mediafesten i november ;-)
 

Keanu

Geek
Noe offtopic, men; Er det noen som vet noe om forholdet mellom Guava Media og MM Medier? Jeg fikk julekort fra Guava, men det kom i en konvolutt merka MM Medier. Er det samme organisasjon som står bak?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Samme folka. Samme kontoret. Veldig bra.
 

Marita

ordleker
Tenkte å teste ut noen dager hvordan en banner gjør det.

Men blir litt halvforvirret på hvordan jeg skal legge den ut? Vant med javascript fra både tradedoubler og adsense.

Når jeg går inn på bannerstørrelsen jeg vil ha, får jeg opp "Link til kampanje" (som ser ut som kanskje har man id i seg, men..?) og "Direkte link til banner"..

Så skal jeg vel putte dette inn i en tekst-html-widget i sidebar da? Men, eh.. hvordan? :eek: Jeg husker ikke kodinga for bilder og source og linking på det, hundre år siden sist.

Hjelp? :)
 
Topp