Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Guava Media, nå i Norge!

Bjrl

Medlem
Guava Media hadde en rekke attraktive kampanjer rettet mot min målgrunne, som jeg mener og ha nevnt at er 12-18år.

Jeg er med i dette nettverket nå, akkurat som jeg ermed i alt mulig annet eg kan komme over. De har et par kampanjer som er unike for dem, ellers er det mye av det samme som finnes i andre nettverk.

Generelt syns jeg det er bekymringsfullt at mange av nettverkene har veldig mye likt av kampanjer, stort sett er det provisjonssatsene som varierer.

Når det gjelder målgruppe: Det er ikke noe jeg har sett hos Guava Media som tyder på målgrupper under 18 år. Tvert om, egentlig - myndighetsalderen er gjerne "bunnplanken" for kampanjer både fra Guava og fra andre.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Bjrl skrev:
Når det gjelder målgruppe: Det er ikke noe jeg har sett hos Guava Media som tyder på målgrupper under 18 år. Tvert om, egentlig - myndighetsalderen er gjerne "bunnplanken" for kampanjer både fra Guava og fra andre.
Jeg er faktisk enig i at direkte markedsføring av produkter mot barn under 18år ikke er spesielt bra, og akkurat det er det nok mange som er enig med meg i. Jeg fikk faktisk fikk litt sjokk når jeg leste dette i mail fra Guava Media.
Allikvel valgte jeg og tro at dette ville dreie seg om leads til forkjellige nettsted som gjerne er laget for barn, da f.eks popit.no og slikt, da bare for og ta ett eksempel på ett nettsted for barn.

Godt og vite det du forteller hvertfall. Takk for info! :)
 
P

Pyoocnm

Guest
Vennligst merk at min kritikk av Guava er fra et forbruker perspektiv.

På en kampanje de har blir alle deltagere lovet en premie.
En aksepterer og få tre (3) henvendelser fra utvalgte sponsorer.

Premien ble det aldri noe av.
Jeg har fått fler enn tre (3) henvendelser fra firma tilknyttet Guava.
 

picxx

Well-Known Member
Vennligst merk at min kritikk av Guava er fra et forbruker perspektiv.

På en kampanje de har blir alle deltagere lovet en premie.
En aksepterer og få tre (3) henvendelser fra utvalgte sponsorer.

Premien ble det aldri noe av.
Jeg har fått fler enn tre (3) henvendelser fra firma tilknyttet Guava.

Har du lest nøye gjennom betingelsene på den konkurransen (eller hva det nå det var) du deltok på?
Jeg er ganske sikker på at det er dekket der.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Pyoocnm skrev:
En aksepterer og få tre (3) henvendelser fra utvalgte sponsorer.
Kan du fortelle hva disse tre henvendelsene gjelder? Du vet da, at f.eks og prøve Brafilm gratis i 2 uker er en premie? Tenkte du noe om at du skulle motta en kraftig laptop i posten eller noe? :)

Pyoocnm skrev:
Jeg har fått fler enn tre (3) henvendelser fra firma tilknyttet Guava.
Du kan gjerne utdype akkurat dette litt om du vil. ? At noen henvender seg til deg, eventuelt sender deg reklame på epost etter du har meldt deg på deres nyhetsbrev, kan du ikke kalle for spam.
 
P

Pyoocnm

Guest
Har du lest nøye gjennom betingelsene på den konkurransen (eller hva det nå det var) du deltok på?
Jeg er ganske sikker på at det er dekket der.
Ja, leste gjennom den samt den om personvern.

Kan du fortelle hva disse tre henvendelsene gjelder? Du vet da, at f.eks og prøve Brafilm gratis i 2 uker er en premie? Tenkte du noe om at du skulle motta en kraftig laptop i posten eller noe? :)
Jeg forventet at jeg skulle få en premie for min deltagelse. Fikk ingenting - selv om det ble lovet premier til alle som deltar.

Du kan gjerne utdype akkurat dette litt om du vil. ? At noen henvender seg til deg, eventuelt sender deg reklame på epost etter du har meldt deg på deres nyhetsbrev, kan du ikke kalle for spam.
Ikke når det er fra flere aktører enn hva betingelsene tilsier. Har ikke meldt meg på noens "nyhetsbrev".
 

picxx

Well-Known Member
Ja, leste gjennom den samt den om personvern.


Jeg forventet at jeg skulle få en premie for min deltagelse. Fikk ingenting - selv om det ble lovet premier til alle som deltar.


Ikke når det er fra flere aktører enn hva betingelsene tilsier. Har ikke meldt meg på noens "nyhetsbrev".

har du en aff.link/vanlig link til det du snakker om?
 

Kassimaja

Geocacher
Du har virkelig tatt dette personlig. Har du tatt det opp med Guava eller er du bare ute etter å henge dem ut offentlig?
 

Kassimaja

Geocacher
Selvfølgelig var spørsmålet ledende. Jeg forsøker å lede deg i den retningen du bør gå hvis du skal få til en minnelig løsning med Guava. Hvis du vil løse problemet hjelper det ikke å henge dem ut, det er det du gjør hvis du skal hevne deg.

Stå på og lykke til videre!
 

Ivellios

Medlem
Er det denne du snakker om? Ønskelisten ?

Fra TOS

Ved deltakelse godtar du å motta flere spennende tilbud og nyhetsbrev om magasiner, bøker, musikk, film mv. fra Bonnier Publications Internation A/S og Bonnier Publications A/S via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks E-post, sms). Ved deltakelse godtar du, at Analysebanken og deres partnere kan kontakte deg per E-post og/eller telefon/sms for å tilby deg abonnement på tidsskrifter, bøker, multimediaprodukter eller annet med utgangspunkt i de interessene du har angitt i selve undersøkelsen.

Samtidig godtar du å motta nyhetspost fra vår undersøkelses sponsorer og partnere; Opinionsland, Scratch2Cash, Pointshop.no, MettesMail, QuizClub, Tilbudstips.net, Dagenstrek, Cashback24, Globaltestmarket, Forbrukerrabatt.com og tilbudssonen.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har kommet meg inn i nettverket her i dag, og finner kun 1 slik undersøkelse, der alle blir garantert en premie. Det at du, Pyoocnm, kommer og forteller oss at Guava Media driver med spam, uten at du engang kan fortelle oss hvilken "konkurranse" du har deltatt i er det jo grunn til og tvile på dine ord. Det er vel det minste av informasjon du burde kunne komme med for at noen skal ta deg seriøst.

Her er en affiliatelink til kampanjen.: Ønskelisten

Jeg ser ikke noe galt med betingelsene her, og jeg gikk også gjennom undersøkelsen. Premien var riktignok ikke noe mer enn ett gavekort hos noe bingogreier, akkurat slik som i andre tilsvarende konkurranser. Slik jeg ser det hele så er ikke Guava Media noe som helst anderledes enn sine konkurrenter på slike undersøkelser.

Håper du vil dele artikkelen med oss i senere denne uka, Pyoocnm. :)
 
Topp