Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Guava Media søker partnere

Hei alle sammen

Jeg vil begynne med å introdusere meg selv, jeg heter Simen Lorntzsen og vil fremover være Guava Media sin kontaktperson på webforumet.no

Litt om oss:

Vi har gjennom det siste året gjennomgått en markant forandring av virksomheten vår. I starten av 2010 begynte vi å implementere en ny platform som skulle ivareta våre kunders kampanjer. I sommeren 2010 lanserte vi dette for Guava Media og sist men ikke minst, har vi i slutten av 2010 slått sammen MM Medier og Guava Media. Det har vært en tung kamp, og en oppoverbakke, men vi er utrolig glade og stolte av å ha gjennomgått denne omstillingen.

Guava Media ønsker å være en nøkkelspiller i affiliate marketing, og vi vil innovere, revolusjonere og rekonstruere bransjen.

For Guava Media er affiliate markedsføring en ærlig sak. Vi jobber profesjonelt og målrettet med både kunder og partnere.

Med den nye plattformen, et profesjonelt team og viljen til å levere opp til våre partneres behov og krav, har Guava Media et hav av fordeler innenfor affiliate markedsføring.

Noen av disse fordelene er:

• Third party tracking - Et fantastisk verktøy, som lar deg sette inn bl.a. Google conversion scripts, som gjør det mulig å tracke eksakt hvilke søkeord som konverterer for deg på Ad-Words. Kan også brukes til pixler så du kan få denne beskjeden sendt direkte til dit eget system, hvis du har et slikt.

• Spør etter kampanjer - Vårt salgsteam er fantastisk dyktig, og vil i langt de fleste tilfeller kunne oppfylle krav og ønsker om spesifikke kampanjer fra publishers.

• Høye splittpriser - Vi arbeider i øyeblikket på at øke alle våre splittpriser, så du får enda større mulighet for å tjene penger hos Guava Media.

Hvem er du?

Vi søker profesjonelle partnere som er interessert i å levere kvalitet og som ønsker på å være med til å opprettholde og bibeholde en standard som vi alle kan være stolte av.
Det er mange spennende kampanjer å komme i gang med og vi er alltid parat til å hjelpe deg i gang!

Besøk gjerne
Guava Media

Eller søk om et partnerskap direkte på:
https://ads.guava-affiliate.com/affiliate_signup.html

Du er også utrolig velkommen til å skrive her!
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet Simen :)

Har dere muligheter for postbacks, altså slik man f.eks. bruker på cashbacksider?
 
Hei
Og takk for tilbakemeldinger.

Vi kjører normaltvis first cookie på alle kampanjene, med en levetid på 30 dager med mindre det er en cpc kampanje.

Når det gjelder Reise og erotikkannonser har vi:

Reise:

- DTF Travel
- Iceland Express - Billige reiser til New York
- Skytours: Billige flybilletter
- Visit Norway - Tilbud på skiferier i Norge

Erotikk:

- Forburgerpost - Erotisk film
- Og flere kampanjer for økt potens (hvis dette kan regnes som erotikk?)
 

kongen

kongemedlem
1. Vil det ikke være mer normalt med "last cookie" da det er siste person som lander inn salg/lead?

2. Hvis en av deres kunder har 2 produkter inne hos dere og dere lager 2 forskjellige landingssider, og jeg klarer å få en person til å registrere seg hos begge disse produktene/landingssidene, vil jeg som affiliate få registrert og godkjent lead for hvert produkt eller bare det ene?

3. Hva gjør dere med med lead som registreres i systemet men som trackingpixel ikke har fyrt av, blir disse lead'ene fordelt tilbake til affiliates?
 
1. Vil det ikke være mer normalt med "last cookie" da det er siste person som lander inn salg/lead?

2. Hvis en av deres kunder har 2 produkter inne hos dere og dere lager 2 forskjellige landingssider, og jeg klarer å få en person til å registrere seg hos begge disse produktene/landingssidene, vil jeg som affiliate få registrert og godkjent lead for hvert produkt eller bare det ene?

3. Hva gjør dere med med lead som registreres i systemet men som trackingpixel ikke har fyrt av, blir disse lead'ene fordelt tilbake til affiliates?

Hei Kongen
Takk for tilbakemelding og spørsmål.

Jeg skrev i en tidligere besvarelse:

Hei
Og takk for tilbakemeldinger.

Vi kjører normaltvis first cookie på alle kampanjene, med en levetid på 30 dager med mindre det er en cpc kampanje.

1. Jeg må visst trekke tilbake dette. Det viser seg at som standard kjører vi "last cookie" på alle kampanjer. Vi har mulighet for å endre dette slik at alle enten kjører first eller last, men vi holder oss til last - (ble litt korreksjoner her)

2. Ja du vil få penger for begge.

3. Leads vil ikke bli registrert i systemet hvis trackingpixelen ikke blir avfyrt. Dette er hele grunnen til å ha en trackingpixel :)
 
Sist redigert:
Topp