Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ha "skjult" innlegg på side/vegg på FB-side

Bjørn

Domenespekulant
Har en side side på Facebook for en blogg, men finner ikke ut hvordan en kan "skjule" et innlegg/underside på veggen eller som egen side der. Med andre ord, at folk må like siden for at dette innlegget/undersiden skal vises. Alle vanlige innlegg på veggen er jo tilgjengelig for alle som er innom, selv om de ikke har likt siden. Har sett dette før, at man må like siden for å få opp noe informasjon.
 

Ludus

Medlem
Har en side side på Facebook for en blogg, men finner ikke ut hvordan en kan "skjule" et innlegg/underside på veggen eller som egen side der. Med andre ord, at folk må like siden for at dette innlegget/undersiden skal vises. Alle vanlige innlegg på veggen er jo tilgjengelig for alle som er innom, selv om de ikke har likt siden. Har sett dette før, at man må like siden for å få opp noe informasjon.

Jeg tror du trenger en måte for å vise innleggene bare til de har likt siden, ikke sant? Du kan få en app som Static HTML. Så, vil de har likt siden se innlegg og de andre vil se en andre side (se https://www.facebook.com/settings#!/redbull, for eksempel).
 

Bjørn

Domenespekulant
Sånn jeg er ute etter, at man kommer inn på en underside som står man må like siden for å se innholdet, man kan dog se infoen på "veggen".. hvor finner man denne appen og hvordan implementerer man den lettest?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Tror du fint kan bruke Static HTML til dette. De besøkende klikker "liker" og blir da videresendt til en ny side som kun "likere" kan se.

Er det ikke det du vil?

Sitter på mobilen nå, men er 90% sikker på at det er den jeg bruker på en av mine sider.
 

Bjørn

Domenespekulant
valgte å kjøpe en liten rimelig plugin til fb som er som jeg ønsker... får bare ikke til å implementere den.. noen som har en enkel oppskrift på hvordan man implementerer en plugin? eller varierer det fra plugin til plugin?
 

Hydrogen

Medlem
valgte å kjøpe en liten rimelig plugin til fb som er som jeg ønsker... får bare ikke til å implementere den.. noen som har en enkel oppskrift på hvordan man implementerer en plugin? eller varierer det fra plugin til plugin?

Jeg er ute etter det samme, hvor kjøpte du det Bjørn? :)
 

picxx

Well-Known Member
Aldri hørt snakk om plugins på facebook.
Det heter vel applikasjoner?
Er det et script du har kjøpt, eller er det bare bruken/lisens på å bruke en allerede aktiv applikasjon? Følger det ikke bruksanvisning med denne plugin'en?
 

Bjørn

Domenespekulant
jepp er app.. my bad..følger bruksanvisning med, men stemmer ikke med sidene slik de ser ut idag.. skal prøve å kontakte selger..
 

picxx

Well-Known Member
Hvilken app er det du har invistert i?
 

Bjørn

Domenespekulant
skjønner ikke så mye av det, siden jeg aldri gjort det.. får se igjen når jeg får tid til å sitte rolig og tenke ;-)
 
Topp