Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har du prøvd TNX.net??

sKrud

Meget sliten student
Det tar et par dager å få en kampanje godkjent.. min første kampanje tok bare et par timer, med de kampanjene jeg la inn på fredagskveld ble først godkjent i dag..

Hva er din bruker ID da Dre_C ? Evt. om du ikke har fått bonusen din..;) Må legges til manuelt ser du..

Dette gjelder alle, så om du ikke har signet opp ennå ( kan man si det?) så bør dere gjøre det nå, en bonus på 5000 poeng, tilsvarer 5000 linker!! Helt gratis!!
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
En liten oppdatering:

Ser ut til at Tnx.net fungere som bare det! Har nå i overkant av 3000 linker på under en uke til en latterlig lav pris.. Å har også lag til deres link enhet på en av mine sider,denne sider skraper sammen nok poeng i løpet av en mnd til at jeg kan ha ute omlag 10 000 linker fra nå av..Å det helt gratis!

Så for dere som ennå ikke har registrert dere er det bare å teste ut!

Det som registrer seg må gjerne poste deres bruker ID i denne posten eller sende den på PM til meg, så får du 5000 poeng i bonus!
 

basicus

SEO Eggspert
Har testa de litt på en side. Opplegget deres er ikke det verste jeg har sett, men langt fra det beste heller.
Ville heller ha tatt en titt på Receive Links som jeg har veldig god erfaring med (link i signaturen min). Hva jeg likte med TNX er at de tillater omkringliggende tekst. Utplasseringsopplegget deres er noe av det dårligste jeg har sett. Forvirrende er et mildt uttrykk i så måte.

Det faktuma at Matt Cutts har nevnt TNX spesifikt i bloggen sin er kanskje heller ikke så bra -for de som er mer engstelige av seg da..
 

sKrud

Meget sliten student
Til nå virker det som om det eneste som skjer er at Google straffer de som tilbyr denne typen tjenester da.. Vet du hvordan Google stiller seg til Text link ads da?

Forrestn..er det noen som har den linken til det foredraget med Cutts? Mener den lå her inne, men fant ikke linken..:/
 

basicus

SEO Eggspert
Jeg mener at TLA ble banner fra Google for en stund siden, men jeg husker ikke sikkert hvordan det ligger an. Men, denne siden har da TLA kjørende uten at det har påvirket rankingene noe videre etter hva jeg har sett, så det er ikke så godt å si.

Vi tar alle våre sjangser. Så det handler mye om å stole på hva magefølelsen sier. Personlig ville jeg aldri kjøpt lenker gjennom TLA - men så har jeg heller aldri kjøpt en lenke i mitt liv..
 
Topp