Kjapp og trygg hosting for Wordpress

har et ledig domene, noe jeg kan bruke det til?

jonasb

Medlem
jeg har et domene som jeg ikke får brukt i nærmeste framtid, til det som det egentlig skulle brukes til.
Er det noe jeg burde bruke dette domene til i mellomtiden?

mvh jonas
 
Sist redigert:

clinton4

Medlem
Kan du ikke legge ut en masse bilder av søte kattepuser da?

eller du kan fortelle oss hvilket domene det er, så vi kan gi deg litt mere relevante tips?
 

jonasb

Medlem
Beklager. Hehe.

webuy.no

Det er domene, jeg skal bruke den i forbindelse med en butikk senere. Det er jo ikke relevant til andre saker enn den butikken tenker jeg.
 

picxx

Well-Known Member
Er domenet indeksert og har trafikk?
Hvis nei...hvorfor skal du bruke det til noe som helst?
 

clinton4

Medlem
Du kan jo alltids parkere det via Sedo eller AdSense for domains, men jeg tror ikke det vil gi deg noe særlig utbytte. Ellers kan du jo skrive litt om nettbutikken du planlegger å starte.
 

picxx

Well-Known Member
Du kan legge noen artikler på domenet som er relatert til det du kommer til å bruke det til, og legge adsense på det (ikke adsense for domains da).

Hvorfor?

Hvorfor ikke heller bare sette opp siden slik den er ment aa vaere?
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Litt enig med Picxx her... Driver selv å skal starte en nettbutikk innen en relativt liten niche har registrert Domene og driver å leker litt med siden.. når jeg da har alt i orden med levrandør o.l er siden klar å jeg slipper å bruke tid på å sette opp selve butikken da...

Har forøvrig lagt inn Magento som jeg selv mener trenger litt øvelse! Meget avansert ! :)
 
Topp