Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har laget en nettside for et firma, tilbakemeldinger ønskes om seo osv

jonasb

Medlem
Jeg har laget en nettside for min fars firma, det var på tide å oppgradere for å si det slikt, man fant ikke den forrige på google når man søkte etter de viktigste søkeordene en gang.
Den er nå lagt opp med det mest nødvendige, vi må legge til litt mer informasjon på blant annet montering og support. Samt noen av tekstene er fra den gamle siden og dette trenger en reformulering.

Jeg har prøvd å fått inn de fleste søkeord på siden, samt meta title og description. Alt tekst på bilder osv.
Siden jeg er da en amatør på dette feltet og har ikke laget nettsider på mange år så skulle jeg gjerne hatt noen tilbakemeldinger fra de med litt mer erfaring. Målet er jo å komme høyt på google:)
Alle innspill settes pris på:)

Portspesialisten | Garasjeporter, portåpner og håndsender Garasje

Mvh Jonas
 
Sist redigert:

allegretto

Medlem
Flott nettside.
Det tre kolonnene nederst må settes opp med mindre "padding", slik at du får plass til mer tekst i bredden.
 

Grooo

Medlem
I menyen står det "Bestill produkter" og på siden man kommer til står det bestill uforpliktende pristilbud. Kunne du kalt menypunktet "pristilbud" eller noe?

Og jeg finner ikke org.nr?
 

jonasb

Medlem
Tusen takk for tilbakemeldinger.

Ang PDF fil så er jeg helt enig, dette var ment som en midertidlig løsning men jeg skal få ordnet det asap.

Org.nr skulle ligget der det var en glipp fra min side! Takk for at du påpeker dette.

Bestill produkter skal egentlig være en menylink der man får flere valg herunder. Men jeg skal endre dette til noe mer spesifikt inntil alle valgene i menyen er klare.

Kan dere si noe ang SEO ? Har jeg gjort "nok" med meta, descript, osv for at siden skal dukke opp på google?
 

jonasb

Medlem
Jeg så jeg hadde orgnr der. Det står under kontaktinformasjon på forsiden, men er dette kanskje en uhensiktmessig plassering?