Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har lyst til å åpne nettbutikk, men trenger hjelp

Mio

New Member
Hei Dere på Webforumet,
Dette er mitt første innlegg på forumet så jeg er ny her på Webforumet, og må si at dette var et veldig bra forum, og var heldig som kom over et så bra forum :)

Jeg er en student som har lyst å prøve å lage en egen nettbutikk som en hobby ved siden av studiene, for å erfaringer med det å lage og drive en nettbutikk som fungerer, jeg tenker ikke først å fremst på tjene inn til å begynne med, men blir det noe «penger» ut av det skal ikke jeg klage ;)

Jeg har lyst til å lage en nettbutikk der jeg har tenkt til å bruke droppshipping(da jeg ikke har så mye kapital til å ha et lager selv), men jeg dette med å finne gode dropshippere for meg som er nybegynner er litt vanskelig. Har sett litt rundt og vurderer å betale for adgang i Salehoo.com, men er dette lurt? Har noen gode og ikke så gode erfaringer fra dem? Finnes det bedre/gode droppshippere uten om de som er med i siden? Evt. noen fra Europa? Eller noen som ikke har med enn 14 dagers levering?

Alle tips er gode for meg, enten det er dårlige eller gode erfaringer med sider. Og håper noen har mulighet til å hjelpe meg med dette :)
Takk for at dere tar dere tid til å lese dette :D

Mio
 

Bivo

New Member
OpenCart

Hej Mio,

Jag skulle rekoomendera att du använder dig av OpenCart för att hålla ner kostnaderna. OpenCart är en mindre komplex plattfrom som är lättare att komma igång med, istället för Magento, PrestaShop tillexempel. Du behöver heller ingen dyr VPS-lösning för att komma igång, då OpenCart använder sig av en enklare arkitektur. Börja att se om du hittar något responsivt thema här:
Responsive | ThemeForest

Du kanske kan hitta någon droppshipping-leverantör i Sverige :)

Mvh
Dennis Svensson

Om du har andra frågor så får du gärna maila till mig också på Skype: bivo.se eller info@bivo.se
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member