Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har lyst til å åpne nettbutikk, men trenger hjelp

Mio

New Member
Hei Dere på Webforumet,
Dette er mitt første innlegg på forumet så jeg er ny her på Webforumet, og må si at dette var et veldig bra forum, og var heldig som kom over et så bra forum :)

Jeg er en student som har lyst å prøve å lage en egen nettbutikk som en hobby ved siden av studiene, for å erfaringer med det å lage og drive en nettbutikk som fungerer, jeg tenker ikke først å fremst på tjene inn til å begynne med, men blir det noe «penger» ut av det skal ikke jeg klage ;)

Jeg har lyst til å lage en nettbutikk der jeg har tenkt til å bruke droppshipping(da jeg ikke har så mye kapital til å ha et lager selv), men jeg dette med å finne gode dropshippere for meg som er nybegynner er litt vanskelig. Har sett litt rundt og vurderer å betale for adgang i Salehoo.com, men er dette lurt? Har noen gode og ikke så gode erfaringer fra dem? Finnes det bedre/gode droppshippere uten om de som er med i siden? Evt. noen fra Europa? Eller noen som ikke har med enn 14 dagers levering?

Alle tips er gode for meg, enten det er dårlige eller gode erfaringer med sider. Og håper noen har mulighet til å hjelpe meg med dette :)
Takk for at dere tar dere tid til å lese dette :D

Mio
 

Bivo

New Member
OpenCart

Hej Mio,

Jag skulle rekoomendera att du använder dig av OpenCart för att hålla ner kostnaderna. OpenCart är en mindre komplex plattfrom som är lättare att komma igång med, istället för Magento, PrestaShop tillexempel. Du behöver heller ingen dyr VPS-lösning för att komma igång, då OpenCart använder sig av en enklare arkitektur. Börja att se om du hittar något responsivt thema här:
Responsive | ThemeForest

Du kanske kan hitta någon droppshipping-leverantör i Sverige :)

Mvh
Dennis Svensson

Om du har andra frågor så får du gärna maila till mig också på Skype: bivo.se eller info@bivo.se
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ikke kjør deg fast i retailsalg når du tenker dropshipping.
Det er faktisk flere firma som er intressert i å sende større ordrer, enn de du finner som vil sende ett og ett produkt.
 

Mango

Medlem
Tonny, hvordan er det å legge inn items fra focalpoints i woocommerce? Må man gjøre en og en eller er det mulighet for å scrappe hele lister?
 

Mio

New Member
Hei igjen, takk for alle som har tatt seg tid til å lese og evt. svare :)
Noen som vet om andre drop shippere? :)
Eller noen som vil anbefale Salehoo? Eller er det ikke lurt å begynne der?

Mio
 

Fastone

New Member
Hei Mio,

Jeg kan ikke annet en å anbefale shopify.com til deg. De støtter også dropshipping, og kommer med en del opplæring og tips om dette. De har jo blitt en utrolig populær nettbutikk løsning. De har også en egen iPhone App til dette, den liker jeg :)

Systemet er veldig proffesjonelt, og supporten er bra. De har også nå, fra i vår et mye bedre utvalg av betalingsløsninger om du ønsker ordentlig oppsett for kredittkort. Utover PayPal og manuell betaling.

Si ifra om du trenger hjelp til oppsett, de har 14 dagers gratis test også.
 
Sist redigert av en moderator:

ellaro

Medlem
En billig og enkel løsning i starten kan være shopitoo 95,- i mnd. Dersom det skulle utvikle seg så er de også behjelpelige til å flytte deg over til noe mere avanserte (flere muligheter) Nordisk E Handel. Lykke til :)
 

Mio

New Member
Takk for alle svar :)
Noen som tilfeldigvis kjenner til europeiske dropshippere? Siden vil anta at frakten vil bli mer redusert og at prisen blir vell litt mindre enn det den er i Norge`? Noen som vet noe om det :)
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Hei Mio!
Har et godt tips til dropshipper her: ahappydeal.com
De sender fra Kina men du kan velge DHL eller EMS som fraktmetode. De har et stort utvalg og ordner opp hvis det er noe krøll. That's my five cents. + de sender deg fine bilder av varene hvis du spør. Lykke til og gi gass :)
 
Topp