Kjapp og trygg hosting for Wordpress

HASTER - Betalt Slice jobb

timtim

Gründer
Liten krise her nå. Skal reise på ferie lørdag morgen 28juni og drukner i oppgaver som må gjøres før ferien.

Derfor lurer jeg på om noen her inne kan hjelpe meg å slice opp en PSD fil med design av et nytt nettsted. (For et fylkeskommunalt foretak)

Litt komplisert design som krever god kunnskap om HTML og CSS.

Ønsker å få slicet og laget en html side med ekstern CSS.

Det er 2 sider det er snakk om. 1 hoved side og underside.

Andre tar deretter over og legger avansert funksjonalitet til.

Hvilken pris du skal ha må nesten du sette.

Har du spørsmål, legg gjerne det i denne tråden. Får å få tilsendt designet for gjennomkikking, send meg en pm eller mail.
thomas@benzin.no
 

peterandrej

pensjonert moderator
Men kenneth da, står jo at man kan sette prisen selv. Blir vel sånn først til mølla her tror jeg, siden det er snakk om svært kort leveringstid. Mannen har nok ikke tid til å forhandle om hundrelappene.

Men klart; hadde du postet et bilde av designet så tror jeg du får flere tilbud. Blir litt vanskelig å vite hva du mener med "avansert" css liksom.

Selv har jeg ikke sjans på så kort varsel, siden jeg selv sitter til knes i arbeid. Så lykke til.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Man kan jo ikke gi et tilbud når man ikke har noe som helst slags anelse om hva det er snakk om. Forstår du ikke det du eller?

Kan jo alltids sette et bud på 5000 kroner om det gjør deg glad, så holder iallefall jeg meg på den sikre siden.
 

timtim

Gründer
Ser nå at posten min rett over kan misforståes. Kan selvsagt vise til folk som er intressert i å gjøre jobben, men kan ikke vise frem i et åpent forum
 
Topp