Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei alla glade Norrmän.

Mitt navn er Daniel Wikander. Jeg kommer fra Sverige, men har bodd i Norge i nesten ett år. Foruten jobben min, har jeg et par affiliate webbsidor. Akkurat nå den mest lønnsomme side en som heter nettapotek24 . com
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Velkommen hit til WF.

Det beste rådet jeg kan gi er at du henviser folk til lege istedenfor å anbefale og selge preparater til selvmedisinering. Ser f.eks. at du anbefaler antidepressiva til røykestopp, det er idioti med slik selvmedisinering, det er ikke alle som skal ha antidepressiva.
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Velkommen!

Du har en side som folk enten vil elske eller hate da mange mener man fremdeles må gå til lege for å få medisinene sine.

Først av alt bør du se på oversettelsene/tekstene. De er ikke veldig gode slik de står i dag, så du har nok en del å hente her.

Lykke til med businessen!
 
Velkommen!

Du har en side som folk enten vil elske eller hate da mange mener man fremdeles må gå til lege for å få medisinene sine.

Først av alt bør du se på oversettelsene/tekstene. De er ikke veldig gode slik de står i dag, så du har nok en del å hente her.

Lykke til med businessen!


Hei og takk for dine tips Jeg lurer på om det er noen spesiell tekst som du vil jeg skal fikse
 
Topp