Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei alle Publishere

Euroads

Medlem
Så har EuroAds fått sitt eget underforum her på Webforumet – og vi håper at dette vil være til gavn både for dere Publishere og for oss.

Først – en kort presentasjon av EuroAds – til de av dere som ikke har hørt om oss før:
EuroAds er en nordisk markedsføringsvirksomhet – og vi er spesialisert i prestasjonsbasert markedsføring på nettet. Ut over det norske kontoret i Oslo, har vi hovedkontor i København, samt kontorer i Stockholm, Helsinki og Madrid.

Noen av fordelene ved å benytte seg av EuroAds er bla.:
Vi betaler selvfølgelig alltid våre Publishere til tiden
Vi har et brukervennlig kampanjesystem – og et eget sporings og optimeringssystem som gjør at vi kan imøtekomme de fleste ønsker dere måtte ha til tekniske løsninger.
I tillegg til et stort fokus på CPO og CPL kampanjer jobber vi også aktivt med våre surveykampanjer. Fra tid til annen har vi også CPC kampanjer live i systemet.
Vi er store på Lån og Finanssektoren – samt på helsekost og magasiner/bøker.
Vi er en av de største affiliatenettverkene i Skandinavia – og har derfor god erfaring og kjennskap til markedet.
Vi forstår hvor viktige Publishere er for et affiliatenettverk!

Vi ser frem til en god og saklig debatt – og står til rådighet her inne ifm kampanjer og andre spørsmål!

Har du spørsmål, tilbakemeldinger osv som du ikke ønsker å skrive her inne kan du kontakte meg (Ida Tenden) på mail: ilt@euroads.no , MSN: ilt@euroads.dk eller Skype: idatenden.

Med vennlig hilsen
Ida Tenden
 
Sist redigert av en moderator:

Euroads

Medlem
Hei Spikre.

Takk for din interesse i oss.

Jeg har ikke lyst til å kommentere de andre nettverkene - men heller igjen fremheve noen av de fordelene du har når du velger å jobbe med EuroAds:
Vi er til å stole på - både betalingsmessig og ift returleads osv. Det er viktig for oss å være transparante.
Vi har et godt kampanjeutvalg - både av de førnevnte kategoriene (lån, helsekost og magasiner) men eksempelvis også kampanjer fra større brands - og webshopkampanjer fra forskjellige nisjer - i tillegg til andre spennende kampanjer vi mener kan fungere for våre Publishere.
Vi gir Publisherene en løsning på de fleste tekniske utfordringer - har vi ikke funksjonen allerede vil vi forsøke å lage den.
Vi er kritiske til hvilke kampanjer vi kjører - både for vår egen og for Publishernes skyld.

Du er alltid velkommen til å opprette deg som Publisher på Bli partner | EuroAds - og se hvilke kampanjer vi kan tilby deg.

God kveld:)

Mvh Ida
 

flippflopp

Medlem
Hvorfor bruker dere 45 dager på å betale, mens Netbooster bruker 30? Og hvorfor krever dere at alle nettsider skal legges inn i systemet deres, også igjen i sterk kontrast til eksempelvis Netbooster? Kan jeg eventuelt sende dere en liste, så kan dere gjøre jobben for meg? Orker ikke bruke 100 klikk når kampanjene er helt gjennomsnittlig og jeg har andre alternativer.
 

Bjrl

Medlem
Jeg har brukt Euroads siden 2007, og er godt fornøyd. Å legge inn nettsidene enkeltvis er en stor fordel for meg selv med tanke på å tracke resultater og å ha en enkel måte å holde oversikt på omsetning pr nettsted. Ser ikke helt at dette skulle være ugunstig, men har uansett ikke forstått dette som et absolutt krav hos Euroads.

Uansett bra at dere har kommet med et underforum på Webforumet.no.
 

Euroads

Medlem
Hvorfor bruker dere 45 dager på å betale, mens Netbooster bruker 30? Og hvorfor krever dere at alle nettsider skal legges inn i systemet deres, også igjen i sterk kontrast til eksempelvis Netbooster? Kan jeg eventuelt sende dere en liste, så kan dere gjøre jobben for meg? Orker ikke bruke 100 klikk når kampanjene er helt gjennomsnittlig og jeg har andre alternativer.

Hei Flippflopp.

Takk for din henvendelse.

Vi har 45 dagers betalingsbetingelser da vi forbeholder oss retten til å sjekke kvaliteten av leads.
Det er jo forskjellig praksis på hvor lang tid det går før utbetaling, dette er linjen vi har lagt oss på.

Grunnen til at vi gjerne ser at du registrerer de websidene du har er at vi for det første gjerne vil ha en oversikt over hvilke sites våre Publishere har tilgjengelig, hvor våre bannere ligger, samt at det gir deg en mulighet for å ha en detaljert oversikt over hvor du genererer din omsetning.
Du behøver jo ikke legge alle sidene inn med det samme - kun de du planlegger å bruke annonsene våre på.

Mvh Ida
 

Euroads

Medlem
Jeg har brukt Euroads siden 2007, og er godt fornøyd. Å legge inn nettsidene enkeltvis er en stor fordel for meg selv med tanke på å tracke resultater og å ha en enkel måte å holde oversikt på omsetning pr nettsted. Ser ikke helt at dette skulle være ugunstig, men har uansett ikke forstått dette som et absolutt krav hos Euroads.

Uansett bra at dere har kommet med et underforum på Webforumet.no.


Hei Bjrl.

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Ida
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Euroads er en av aktørene som har vært lenge i markedet. Jeg brukte dere faktisk på et bloggprosjekt for hele 4-5 år tilbake siden, og var da svært fornøyd med både kampanjer og utbetaling. :)
 

Euroads

Medlem
Euroads er en av aktørene som har vært lenge i markedet. Jeg brukte dere faktisk på et bloggprosjekt for hele 4-5 år tilbake siden, og var da svært fornøyd med både kampanjer og utbetaling. :)

Hei MariusB.

Ja - vi har vært her noen år ja:) Takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Ida
 

Hakasu

Medlem
Jeg skjønner hvorfor dere skal godkjenne alle nettsidene, men hva er grunnen for at dere skal godkjenne nettsider individuelt (ennå en gang) på enkelte kampanjer? For det virker som om det begynner å bli en del av disse kampanjene. Er det for at annonsøren selv skal godkjenne hvor de annonserer eller?
 

Euroads

Medlem
Jeg skjønner hvorfor dere skal godkjenne alle nettsidene, men hva er grunnen for at dere skal godkjenne nettsider individuelt (ennå en gang) på enkelte kampanjer? For det virker som om det begynner å bli en del av disse kampanjene. Er det for at annonsøren selv skal godkjenne hvor de annonserer eller?

Hei Hakasu.

Vi har noen kampanjer - spesielt lånekampanjer og CPC/CPM kampanjer - hvor vi ønsker å ha en ekstra kontroll på hvilke Publishere som kjører kampanjen.
Ift lånekampanjer er det strenge regler ift hvordan de skal markedsføres - og derfor forsikrer vi oss om at Publisherne kjenner til disse reglene før de får lov til å levere på kampanjen.
Vi sjekker søknadene flere ganger om dagen, så dere ikke skal vente så lenge på å bli godkjent på kampanjene.

Håper det var et tilfredsstillende svar.
 
Topp