Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei Hei Alle Sammen

ellaro

Medlem
Har nok vært litt uhøflig som ikke har presentert meg. Har vært en ivrig leser av forumet lenge og har også noen innlegg. Fantastisk lærerikt og nyttig forum for meg.

Litt om min bakgrunn:

Var lenge en storselger på QXL, før det kjapt snudde seg ifjor sommer.
For å si det sånn så har det resultert i at jeg har startet opp ett ENK og er klar igjen fra midten av August. Har for tiden Pappapermisjon og er derfor meget forsiktig av hva jeg har i inntekt denne perioden :)

Jeg har lært den harde veien og er mange erfaringer rikere, og noen penger fattigere. Det tar dog ikke vekk lidenskapen min for å lykkes og jeg er fast bestemt på at det er nettsalg jeg vil leve av!

Min forretningsmodell er basert på dropshipping foreløpig. Lanserte en nettbutikk i Desember innenfor forbrukerelektronikk. Har også en nettbutikk som jeg planlegger å lansere i midten av August, tidlig September som jeg ikke har så lyst til å si så mye om enda.

Mitt største problem er nå tiden, den strekker ikke alltid til med to små barn og full jobb ved siden av. Skulle ønske at jeg hoppet på toget for noen år tilbake når jeg drev på "hobbybasis"

Dere kommer garantert til å bli "plaget" av meg med spørsmål etterhvert og forhåpentligvis kan jeg også være til hjelp for andre med stund og tider.

ellaro
 

CashList

Medlem
Velkommen:)

Jeg var ikke like flink som deg til å presentere meg. Men leser mye her selv om jeg ikke har vært spesielt aktiv.

Ha en fin torsdag!!
 
Topp