Kjapp og trygg hosting for Wordpress

hei og takk for sist.

Sjefskoder

Sjefskoder
Hei folkens!

Ja, da er jeg tilbake igjen etter å ha vært borte veldig, veldig, veldig lenge..


Som dere kanskje husker fra denne tråden i 2011:
https://www.webforumet.no/forum/threads/friskemeldt-d.11224/, så skrev jeg om at jeg var friskmeldt og alt var «fryd å gammen», men det var det ikke.


Jeg ble etter noen uker dårligere og dårligere og hadde sinnssyke smerter i mageregionen.

- Etter en haug med tester hos lege ble det påvist en ondartet kreftsvulst i tykktarmen..


Hele min verden raset sammen og jeg havnet i en dyp, dyp farlig depresjon og ble suicidal og isolerte meg fra alt og alle å følte ett press og en presentasjons-angst overfor alt og alle hele tiden..

Legen på sykehuset beordret meg mer eller mindre til å «slippe» alt ansvar jeg hadde og dermed ville kanskje den angsten forsvinne litt.. og da å «legge ned» firmaet mitt med en gang og holde meg unna alt som var assosiert med dette...


Jeg tok da turen ned på kontorlokalet jeg leide, pakket sammen alt av maskiner og kontortilbehør og kjørte dette til et mini-lager , slukte lyset og stengte porten...


Operasjonen ble fort unnagjort, svulsten var borte, men tiden «tilbake» til livet tok meg mange, mange år..

Jeg gikk konstant og tenkte på denne kreften, «hva om den kommer tilbake.. oj, der kjente jeg en kul»,


i tillegg til alt dette, fikk min samboer «nok» etterhvert og ba meg om å «skjerpe meg eller flytte ut»

jeg flyttet da ut og «mistet» min samboer og våre barn..


- Og jeg var igjen tilbake til «start», med depresjonen og angsten, isoleringen og mine tanker...


Jeg har i noen år gått hos psykolog en lengre tid og «kommet» tilbake til livet mitt, mer og mer.


Jeg fikk «kreft-fri»-bekreftelsen for ett drøyt halvt år siden og begynte først da å føle meg trygg på fremtiden igjen..

«Du «trenger» ikke komme hit lenger føler jeg, for du er deg selv igjen og har fått tilbake livsgnisten og «suget» på livet», sa psykologen min, en dag..
- Og jeg tok skrittet ut i «verden» alene og følte meg bra, klar og sugen på livet igjen..


«forholdet» til min tidligere samboer vil aldri bli det samme igjen og vi har bestemt oss for å fortsette hver vår vei og heller bare være fin-fine venner..


Jeg har bestemt meg for å fortsette der jeg «slapp» med firmaet og har registrert domenet igjen, satt opp mailkontoer (samme som sist), og leter etter lokaler og kontaktet regnskapsfører og starter opp igjen for fult om ikke lenge å håper at de jeg «sviktet», med å eventuelt ikke fullføre oppdrag, eller «gjøre opp» for meg i form av penger eller en unnskyldning, kan tilgi meg og heller forstå hvorfor ting ble som dem ble..


Jeg tar mer enn gjerne å «gjør» opp for meg dersom dere føler dere sveket eller utnyttet av meg..

-Ta gjerne kontakt på «privat melding» eller send meg en epost på kip@techmind.no, så skal jeg «ordne» opp i ting..


Jeg kommer til å sende en «privat melding» til en del av dere, som jeg hadde en del med å gjør, i tillegg til å skrive dette innlegg..


Så på vegne av meg selv sier jeg «unnskyld» for at jeg ble borte, kuttet dere ut (kunder eller ikke) og for at jeg holdt meg unna..


Takk for oppmerksomheten..


- Sjefskoder.
 
Sist redigert:
Topp