Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Heisann!

Ivellios

Medlem
Hei!

Nå har jeg (for det meste) lurka rundt her, så da tenkte jeg at jeg kunne skrive en bitteliten introduskjon.

Jeg er en gutt på 24, som har makka litt til og fra med websider, dog mest som et utløp for å skrive. Etter at jeg poppa blogg-jomfrudommen min har jeg fått en større og større interesse for pengetjenings-aspektet av det hele, kanskje mest fordi jeg synes det er utrolig gøy å titte på trafikktall. Jeg har relativt lite peiling på dette her, men bare ved å lese her på forumet og rundt på litt blogger til folka som henger her begynner jeg iallefall å få noe som kan likne på en oversikt. For tiden driver jeg sånn ca en og en halv blogg, men har også tenkt litt på adult, siden dette virker relativt innbringende.

Jeg er på attføring og på vei til uføretrygd og håper egentlig at dette kanskje kan ordne meg noen ekstra kroner, eventuelt at det kan være en vei ut av situasjonen. Har alltid drømt å¨kunne drive for meg selv, og være min egen sjef.

Jepp.. ble visst lenger enn forventet, men det får nå så være.

Ha en strålende dag!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei og velkommen til forumet!

Det er gode penger på internett, men det er ikke lekende lett som mange kanskje tror det er. Mange bransjer har mye konkurranse, så det kan lønne seg å velge et marked hvor du vet mer enn folk flest og kan bidra med noe av kvalitet! Om du da legger til hardt arbeid så er sjansene store for at du vil lykkes innen den nisjen!
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til forumet :)

Skal gi deg et lite tips. Ikke start med adult og tro at pengene kommer flytende på ei fjøl. Personlig ble jeg drittlei adult etter noen år, da arbeidet var veldig repitativt, stort sett veldig kjedelig å sitte å glane på dåse hele dagen og det tar utrolig mye lengre tid før du ser en inntekt som kommer opp på samme nivå som innen mainstream etter bare kun kort tid.

Hadde jeg fått gjort det ommat igjen hadde jeg helt klart etablert meg i mainstream før jeg hadde startet med adult.
Det som dog er fint med adult er at du kan nyte godt i lengre tid av salg du allerede har gjort (revshare). Selv 'sluttet' jeg med adult i januar i år, men har ikke merket noen markant nedgang i inntekt/mnd. selv om inntekten i mainstream har økt ganske så mye, så sånn sett er det flott, men det tar tid å komme dit.
 

Ivellios

Medlem
Lekende lett er det på ingen måte nei, og det har jeg takk og lov innsett for lenge siden. Jeg har uansett god tid, og tar det stille og rolig.

Takker for infoen angående adult picxx, er ikke umulig at jeg kommer til å prøve meg uansett, men det vil tiden vise. Vet på det nåværende tidspunkt relativt lite om adult, men har lekt litt med tanken på å sette igang noe norsk, men tiden vil vise hva jeg gjør. For tiden er det for det meste småtteri, da jeg lukter på litt forskjellig.
 
Topp