Kjapp og trygg hosting for Wordpress

helsenettsted

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
vel, jeg personlig kunne tenke meg et nettsted som tar fokus på sunn mat. Jeg spiser selv veldig mye sunt, men mangler inspirasjon til hva jeg kan lage meg når det vanlige begynner å bli litt ensformig. En god informasjonsdatabase om sykdommer er jo også veldig kjekt, som selvfølgelig inneholder symptoner, hva sykdommen kommer av og hvordan man kan forebygge den.
 

Andreas

Medlem
Enig med den mattingen, men det blir vanskelig å lage sykdomslisten. Tenk hvor mange sykdommer det finnes...
 

picxx

Well-Known Member
Jeg ser ikke hvorfor man skal blande sykdommer inn på en side som dreier seg om helse?
Det bør vel være helse, trening, kosthold, trivsel og livsstil en slik side bør omfatte, så får man heller oppsøke sider med hovedvekt på sykdommer (dronline?) om man trenger hjelp til å tolke symptomer eller råd fra mer eller mindre utdannede leger eller bedrevitere.

Jeg ville nok holdt temaet sykdom unna en side med hovedvekt på helse.
(Det spørs jo selvsagt i hvilken retning du ønsker siden skal ta, og til hvilket publikum den skal henvende seg til).
 

Energy

Medlem
Om du linker sykdom opp mot helse, så er jo det fint. Hva kan man gjøre for å forebygge/forbedre eventuelle sykdommer/lidelser gjennom trening og diett. Ellers kan du jo kikke på alle linkene under helse og velvære her.
Studer sidene og bruk det som er bra, men pass på at du får inn noe som er unikt for din side.
 
Topp