Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Her snakker vi penger - Nord.no for 1,4 millioner kroner

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvor mange i Norge vet hva en .edu er tror du?

Jeg har ikke tall på det ;-), men jeg mener at det sikkert var mer relevant tidligere enn nå (i artikkelen skriver de også at mesteparten av besøkene skjer via Google). Det er lett å finne ut hvor mange typeins de har idag.

Ellers er jo uninord.no ledig, så det *måtte* ikke være nord.no. Dette var for det meste kjekt å ha og offentlig pengebruk begrunnes med ... vel, at det er verdt det.

Hadde en privat aktør vært i stand å kjøpe domenet rimeligere? Det tror jeg. Min pris ville gått opp når jeg vet at
det er det offentlige som skal ha. Alle mine ubrukte domener er til salgs for 1000-lapper, helt til jeg finner ut at noen virkelig ønsker ha. Så jeg håper de leier inn firma til det neste gang.

Ellers er det jo jackpot for Ivar Austad - veldig hyggelig for ham! :)
 

barentshavet

Active Member
Jeg har ikke tall på det ;-), men jeg mener at det sikkert var mer relevant tidligere enn nå (i artikkelen skriver de også at mesteparten av besøkene skjer via Google). Det er lett å finne ut hvor mange typeins de har idag.

Ellers er jo uninord.no ledig, så det *måtte* ikke være nord.no. Dette var for det meste kjekt å ha og offentlig pengebruk begrunnes med ... vel, at det er verdt det.

Hadde en privat aktør vært i stand å kjøpe domenet rimeligere? Det tror jeg. Min pris ville gått opp når jeg vet at
det er det offentlige som skal ha. Alle mine ubrukte domener er til salgs for 1000-lapper, helt til jeg finner ut at noen virkelig ønsker ha. Så jeg håper de leier inn firma til det neste gang.

Ellers er det jo jackpot for Ivar Austad - veldig hyggelig for ham! :)

Kan jo tenkes at du hadde takket ja til samme tilbud, eller?
Det hadde i alle fall jeg gjort. Det er jo en OK sum.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Kan jo tenkes at du hadde takket ja til samme tilbud, eller?
Det hadde i alle fall jeg gjort. Det er jo en OK sum.

Ja det er ikke det jeg reagerer på. Ivar er dessuten mye mye flinkere enn meg å få betalt - jeg hadde ikke fått 100,000 engang tror jeg. Det skyldes delvis fordi jeg mener det ville vært feil å bruke skattepenger på denne måten, men kun delvis.

Jeg legger merke til at mange i Norge mener at staten er den som eier landet; kongen og regjeringen og sånt. Men nordmenn eier staten. Og når de som vi betaler lønn for å forvalte våre verdier gjør en slett jobb - da er det våre ressurser det går ut over. Men det var bare et sidesprang.

Men fint med fokus på dette! Skal noen i staten ha et domene jeg sitter på (eservicetorget.no er til salgs hvis prisen er rett), så går den ikke uten videre for 5k... ;-) Ikke mer enn logisk, fordi da er det mest alle de ANDRE sine skattepenger, og bare litt MINE :p haha.
 

Bjørn

Domenespekulant
nordx.no ble visst ledig i dag... hmmmm.. x-en kan vel byttes ut med hva som helst, så kanskje man skulle prøvd seg..hehe
 
Topp