Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hestebutikker.no - Oversikt over hestebutikker på nett

Kristine B

Medlem
Jeg har satt i hop denne nettsiden: Hestebutikker.no - Din guide til hestebutikker på nett

Siterer meg selv fra "Om hestebutikker"-siden:
”Hestebutikker.no er nettstedet for hestefolk på jakt etter de beste nettbutikkene med hesteutstyr. Butikkene er registrert gratis og rangeringen av butikker er helt og holdent basert på brukernes erfaringer med dem. Nettsidene har som hovedmål å fungere som en troverdig kilde for hesteinteresserte, slik at vi kan finne de beste butikkene og dele erfaringer.”

Ønsker i grunn konstruktive tilbakemeldinger på "alt" - hva fungerer og hva fungerer ikke i dine øyne?
 

Toak

Medlem
Er dette noe du har laget selv, eller er det et ferdig template du har brukt, og en ferdig løsning? Jeg syns den hadde litt template-tilfeldig-generert stil over seg, og fenget absolutt ikke meg. Men nå er ikke jeg interessert i hest heller da :p

Men en liten ting jeg absolutt ville forbedret var listen over hestebutikker. Jeg syns den virker litt rotete. Spesielt med brukernes meninger. Det var litt mye info i en liten boks.

Men ellers bare stå på! Er sikkert et nyttig verktøy for de som skal finne hesteutstyr på nett :)
 

Kristine B

Medlem
Takk for tilbakemelding.

Har laget hele oppsettet selv. Ingen ferdig template. Skal vel ikke påstå at hovedfokuset er et "pent" eller "stilig" design, heller det at det skal være enkelt å finne butikker og at det skal være en grei oversikt på forsiden. Vanskelig å gjøre sider med mye info på forsiden ryddige (kanskje jeg ikke trenger å ha så mye på forsiden?), syns jeg :p

Du mener listene på forsiden? Skal se på det :)
 

Alf

Medlem
Målgruppen er vel jenter fra 8 og oppover i tyveårene. Hadde sikkert vært bedre å spørre hestejenter om hva de synes. Hesteforum er det vel en del av?

Siden var jo pen, men det er jo for brukerne den skal være bra for:)
 

Kristine B

Medlem
Siden er for hestefolk generelt.

Har fått veldig gode tilbakemeldinger både fra hestefolk på et forum jeg er på, bekjente og div rideklubber jeg har sendt mail til. Men det er ikke så mye annet å få ut av dem enn "God idé!!!", "Supert!!", "Akuratt hva vi trenger!!", "Godt initativ!" hehe :)
 

Kristine B

Medlem
Takk :)

Forretningsidé og forretningsidé. Jeg ser selv hestemenneske og har vært litt oppgitt over at det ikke fins noen slik oversikt, så da lager jeg den like gjerne selv.
Etterhvert vil jeg prøve å selge annonser til hestebutikker eller annet hesterelevant.
 

eightworx

Art Director
Jeg synes du har lagt fokus på det viktige, altså innholdet og latt designet bare forme seg rundt dette. Men i fare for å høre ut som en plate med hakk i må jeg nok si du trenger å se litt på typografien din der. Med en god typografi vil du se at siden vil jobbe bedre sammen med designet ditt ( for eks. Logo på samme linje som resten av innholdt, plassere søke funksjonen strategisk iforhold til andre bokser under osv. )

Du vil også tjene mye på å lage deg en god logo. Jeg får litt *auto-generert side* assosiasjoner nå, og en logo i bildeformat kan lett drepe dette.

Skulle hatt noen som kunne gjort dette for prisguide.no også for den er bare blitt forferdelig...
 
Et konsept helt etter min smak! :) Smart, for å si det som forumbrukerne dine ville sagt det :D

Jeg ville sett på fontvalget i menyen øverst- den er en av mine favoritter, men i alle andre settinger enn logodesign gir den enhver side et hjemmesnekret preg er min oppfatning-, samt hatt mindre innhold på forsiden, dvs ryddet opp der og heller hatt ting i sidebaren. Jeg er ikke overdrevent glad i mange kategorisieringer og tags, så jeg blir litt stresset av katgoriseringen ("seletøy", "galopp" osv). Etter min mening kan den slags kategorisering fint høre hjemme kun i en meny.

En god ide, som sagt, tipper du kan få inn en god inntjening her! :)
 
S

Slettet

Guest
Kult at du har postet så mange fine poster og lagd mange fine tråder for oss, takker og bukker fencerider. Håper jeg kan snikreklamere på nettbutikken din?

Beklager, men måtte.
 
Topp