Hjelp!Alle produktene forsvant. Hvordan får jeg dem tilbake?

MissMolina

New Member
Jeg er ny her, og startet en nettbutikk for noen måneder siden. Det er ikke så lenge siden jeg fikk en dropp-shipping avtale, og har brukt mye tid på å legge inn produkter. Endelig så nettbutikken fin ut, men hva skjer. Plutselig forsvant alt som var av produkter. Det går heller ikke an å trykke på "knappen" så du kommer inn i nettbutikken. Antakeligvis skjedde dette pga en oppdattering/utvidelse av Woocoomerce. Er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake alt jeg har lagt inn. Produkt-kategorien i kontroll-panelet er også borte, så går jo heller ikke å legge inn nye produkter.
Er det noen her som vet hva jeg skal gjøre?:confused:

Miss Molina

MissMolina

New Member
Når jeg går inn på utvidelser og Woocommerce, kan jeg trykke på aktiver-rediger eller slett. Det er versjon 2.1.11

MissMolina

New Member
Tørr ikke å trykke på noe som helst før jeg er sikker på at jeg vet det er riktig. Vet heller ikke om den er aktiv eller ikke

MissMolina

New Member
Det var visst ikke så enkelt

Takk for hjelp her. Produkter og kategorier er tilbake, men det er fortsatt et stort problem her. Når jeg trykker på dem kommer det bare frem :" Ikke funnet
Det ser ikke ut til at noe ble funnet på denne adressen. Kanskje du kan prøve et søk?"
Når jeg da søker, kommer produktene frem, men det skal jo ikke være slik.
Jeg har nå vært inne på kontrollpanelet og oppdatert alle kategorier og underkatergorier, men til ingen nytte. Problemet er der like fullt :confused: Er det noen her som vet hva jeg da må gjøre? :confused:

Topp