Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp! Banner/logo som lever sitt eget liv

Jeg plages med banneret øverst på siden min: Hurtigruten-Web.com!

Når jeg minimerer/forminsker vinduet, forsvinner høyre del av banneret når jeg beveger siden fra venstre til høyre. Vanskelig å forklare. Legger ved et bilde som viser hva jeg mener.

Er det noen som vet hva dette skyldes? Og hvordan jeg fikser dette?
Siden har jeg bygget opp i notisblokka, og har fått hjelp av noen flinke svenske designere som har laget de grunnleggende kodene. Jeg har lenge fundert over hva som er galt siden dette skjer med banneret øverst, og om noen vet så blir jeg ubeskrivelig takknemlig om du kan hjelpe...
 

Vedlegg

  • hrweb.jpg
    hrweb.jpg
    76,2 KB · Sett: 27

agrimsrud

Medlem
Ettersom det kun er et bakgrunnsbilde i #sidhovud, ville jeg heller slettet dette elementet og satt bakgrunnsbildet på selve bodytaggen.

Kode:
body {
    padding: 118px 0 0 0;
    background:url(bakgrund_topp.jpg) top left repeat-x;
}

Det vil samtidig fikse feilen du har! :)
 
Sist redigert:
T U S E N T U S E N TAKK!!!
Orker du å kjikke på førstesiden min å se om det ser greit ut? Om banneret fortsatt er i takt med resten? :p Jeg fikk det fikset og det ser fint ut på min skjerm, men er alltid så redd for at jeg har oversett noe eller gjort noen småfeil hver gang jeg redigerer kodene. Pluss at jeg har mini-pc så jeg ser ikke siden slik dere med større skjerm ser den :)

Fikk lagt til et lite vannmerke i bunnen av siden også :)
Takk for hjelpen!!
 

agrimsrud

Medlem
Tok en rask titt, og bildet ser greit ut her også nå. Og jeg likte vannmerket (om du mener kompasset nede i høyre hjørne).

Lykke til videre! :)
 
Topp