Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp! Rart problem

Jens1986

Medlem
Update: Har nå deaktivert alle plugins via phpMyadmin. Plugins ble deaktivert, siden fungerte fortsatt, men når jeg går inn på wp-admin kommer fortsatt bare dette opp: ?>. Har googlet masse, ikke funnet noe. Noen som har noen ideer??
 

zapotek

Medlem
Update: Har nå deaktivert alle plugins via phpMyadmin. Plugins ble deaktivert, siden fungerte fortsatt, men når jeg går inn på wp-admin kommer fortsatt bare dette opp: ?>. Har googlet masse, ikke funnet noe. Noen som har noen ideer??

Vanskelig å si. Du har ikke kontaktet hosten, og hørt om de har en backup liggende? Er dette en side som er viktig for deg?
 

Jens1986

Medlem
Vanskelig å si. Du har ikke kontaktet hosten, og hørt om de har en backup liggende? Er dette en side som er viktig for deg?
Ja, siden er viktig. Pleier å oppdateres flere ganger daglig.

Bruker Syse. Kontaktet dem og hørte om de har gjort noen endringer i det siste (jeg var logget inn for tre dager siden, alt fungerte som det skulle og jeg oppdaterte ingen plugins/wp). De hadde ikke gjort noe. Kan høre om de har en ny backup, men tviler da jeg tror det er betalingstjeneste.
 
Topp