Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til å opprette undermenyer

magneh

New Member
Hei.

For en tid tilbake startet jeg et firma med navn "Magne Håheim". Dette er et firma for meg og mine tjenester. Jeg driver med kamerautleie, fotografering, filmproduksjon og artisteri. Jeg laget meg en side i WordPress, som jeg nå ha fått opp å gå. Sjekk ut

Magne Haheim | Filmutstyr når du trenger det

Jeg har fått en samarbeidspartner innen utleiefeltet. De heter Varde Media, og har et fantastisk system på sine nettsider. Jeg vil optimalisere mest mulig for mine brukere, og lage en så oversiktelig side som mulig.

Når jeg er inne på mine sider, står det at min nettside bare støtter en meny. Jeg kunne tenke meg en meny til, slik at når kunden trykker "utleie" på hovedsiden, kommer kunden inn til en ny side med en ny meny. I den neste menyen vil jeg at det skal stå kamera, lyd, lys osv osv, slik som Varde har lagt opp sine sider. Ta en titt på hvordan deres side ser ut.

Varde Film & Media - Utleie - Grip, personell, kamera, flerkam, skjermer, lys, lyd, location, vrig

Er det noen som vet om jeg kan gjøre dette med mitt nåværende tema, eller må jeg skifte?

I tillegg siden jeg har pr. dags dato aktivert et kommentarfelt. Dette er jeg interessert i å fjerne. Er dette en stor jobb?

Hilsen Magne
 

Ludus

Medlem
Hei Magneh,

Varde er ikke en wordpress basert nettside.

Du trenger en "submenu", ikke sant?

Jeg bruker et innstikk for det, det heter "List Subpages" og fungerer bra.
 
Topp