Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til risikovurdering

Steve Cash

Medlem
Hva slags analyse? Økonomisk, personellmessig, nettsikkerhet? Eller noen helt annet? Uansett tror jeg ingen gjør en slik jobb for 200 kroner, hvis en betrakter det som et ordinært salg, det tilsvarer neppe mer enn 20 minutters arbeid, og det tar sikkert lenger tid enn det.

På den annen side så er mange her hyggelige når det gjelder å hjelpe hverandre, så det kan jo hende noen gjør det som en vennetjeneste, men da kan det like gjerne være gratis som 200 kroner. Eller kanskje en student vil gjøre det bare for erfaringens skyld, men da må du kanskje regne med å få hva du betaler for.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hei Steve,
Jeg er på jakt etter en som har erfaring og gjort dette tidligere, da tar det neppe ikke mer enn 15-20 min.

Det vanlige med slike jobber er at det tar 5 min. ta imot og forstå oppgaven, 3 min. å utføre analysen og 7 min. på å lage rapporten og 2 min. på å fakturere og så 3 min. på å besvare oppfølgingsspørsmål. Altså alt gjort på 20 min. Og med en timespris på 600 blir det kr 200. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Spør heller om noen kan gjøre det gratis for å være greie.
 

Boo

Medlem
Skal du ha en skikkelig rapport, så vil det ta lengre tid enn 20min.

Ellers den mest simple måten er å skrive ned potensielle uønskede hendelser, og liten plan på hva man gjør for å unngå det skal skje. (Godkjent av arbeidstilsynet)
 
Topp