Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hjelp til root servere/vps tilbys

Jan W.

Medlem
Hei.

Har lenge fulgt spent med på webforumet, men har aldri kommet så langt som til registrering :eek:

Ser det er mange her på forumet som er interessert i managed vps/server.

Managede servere er alltid dyrere enn root.
Vil tilby hjelp med dette til såkallede root-vps/servere. Plattform: Linux, altså ikke windows.

Jeg installerer det du vil av software, til feks. webservere, mysql og mailservere ( +ftp, DNS, spam/virusfilter mm.) Det er selvfølgelig fult mulig å kombinere alt dette i en og samme boks. Dette kan feks bli en EGEN apache webserver med lokal mysql og mailserver.
Det er også mulig å få installert kontrollpanel etter eget ønske, men anbefaler likevel uten. I så fall om ønskelig vil opplæring bli gitt. Evt kan jeg "manage" serveren din. Hovedgrunnen til at jeg foretrekker å ikke kjøre kontrollpanel er minnebruk. Men, men hver sin smak.

** Jeg tilbyr altså ikke hosting, men hjelp til å drifte egen server/vps evt opplæring i dette. **

Dersom dette er interessant ønsker jeg tilbakemeldinger. Jeg vil da komme med mere info.

Om noen er interessert i kun opplæring i installasjon og drift av servere, vil det bli startet nettbaserte kurs når sommeren nærmer seg. Fokuset vil da bli Installasjon og drift av Linux-servere samt drift av disse. Uten kontrollpanel.
 
Topp